Nyerhvervet seiko sumo
#31
(08-04-2016, 10:03 PM)Stensbjerg Skrev: Ud fra billedet syntes jeg det passer din arm perfekt  Icon_cool
Tak :)
Lænken er for stor, den skal ændres ved urmageren i morgen. Men selve uret føler jeg også passer meget godt.

Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk
Svar
#32
Tillykke med uret, det ser godt ud :-) glem ridserne de kommer igen hvis du fjerner dem (hvis ikke de kommer bruger du ikke uret nok ;-)

Start med at lege med remme, man kan virkelig ændre et urs udtryk meget med en anden rem.

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
#33
(08-04-2016, 10:11 PM)tg Skrev: Tillykke med uret, det ser godt ud :-) glem ridserne de kommer igen hvis du fjerner dem (hvis ikke de kommer bruger du ikke uret nok ;-)

Start med at lege med remme, man kan virkelig ændre et urs udtryk meget med en anden rem.

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Jeg har overvejet at smide en lækker læderrem på den. :)

Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk
Svar
#34
Det er jo et dykkerur så husk at læderremme ikke er gode i vand.

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
#35
(08-04-2016, 10:21 PM)tg Skrev: Det er jo et dykkerur så husk at læderremme ikke er gode i vand.

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Jeg skal ikke ud og dykke ;) men det kunne du/I selvfølgelig ikke vide... Hehe.

Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk
Svar
#36
Hvis du er ligeglad med at blande brands sammen, så kan du sætte en omega plantet ocean 20mm gummi rem på sumo'en. Den passer perfekt ved hornene.
Svar
#37
(08-04-2016, 10:28 PM)jazzman Skrev: Hvis du er ligeglad med at blande brands sammen, så kan du sætte en omega plantet ocean 20mm gummi rem på sumo'en. Den passer perfekt ved hornene.
Jeg er ikke så vild med gummi remme..
Ellers mange tak for tippet :)

Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk
Svar
#38
Uret er også vildsomt fedt på en natorem.

Jeg taler af erfaring  Icon_Up
Mvh Kim 
Svar
#39
(08-04-2016, 10:31 PM)Avantismo Skrev: Uret er også vildsomt fedt på en natorem.

Jeg taler af erfaring  Icon_Up
Kan du lokkes til at sende et link.? :)

Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk
Svar
#40
Jeg har ikke lige nogen pt, men ebay.de er fyldt med 20 mm natoremme.
Mvh Kim 
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)