Reparation af Rolex i Nordtyskland eller Sverige
Hejsa

Har været en tur omkring Klarlund med mit Rolex Oyster Perpetual day/date i guld, da gevindet i kronen er gået sig en tur.

Nu skal den ha fuld rulle fra Klarlunds side, og de vil kun lave denne lille rep. hvis de også kan lave en fuld service på uret til yderligere 6.500.

Deres måde at drive forretning på er fuldstændig uacceptabel, og derfor søger jeg nu en autoriseret forhandler i Nordtyskland eller i Sydsverige.

Er der nogen der kender en der kan lave rep. af mit ur.
Svar
Prøv at ringe og snakke med M.C.Mortensen i Herning. Det er ikke sikkert de kan hjælpe, men det ville være mit første "skud i bøssen".
[-]
  • pbr
Svar
Hej

Flensborg : http://www.peterjuergensen.de/dk/

ellers prøv en ikke autoriseret her i DK, de kan jo alle skifte en krone, men de kan måske ikke købe den....?
Mvh Palle A.K.A Clubman
Svar
(01-04-2016, 02:08 PM)Clubman Skrev: Hej

Flensborg : http://www.peterjuergensen.de/dk/

ellers prøv en ikke autoriseret her i DK, de kan jo alle skifte en krone, men de kan måske ikke købe den....?

Det er præcis problemet, de uautoriserede kan ikke købe en original krone - desværre.
Svar
Jeg var gået videre med det til Rolex
Svar
(01-04-2016, 02:43 PM)Oak Skrev: Jeg var gået videre med det til Rolex

De påstår at de blot følger Rolex service anvisninger - så deeeet :-)
Svar
(01-04-2016, 02:45 PM)stigbindner Skrev:
(01-04-2016, 02:43 PM)Oak Skrev: Jeg var gået videre med det til Rolex

De påstår at de blot følger Rolex service anvisninger - så deeeet :-)

Okay, du kan jo følge op på det, og se hvad Rolex siger til det. Uanset hvem af dem der stiller sig på bagbenene, så er det virkelig dårlig stil.
Svar
Det er meget alm. procedure for mange producenter samt AD'er og jeg er helt sikker på du ikke kommet nogen vegne med at kontakte Rolex (men fortæl gerne om resultatet hvis du gør). Mon ikke argumentet var/er at de ikke kan give garanti på en rep. uden at sikre sig at alt spiller?

Hvor gammelt er uret og hvornår har det sidst fået service hvis jeg må spørge?

Og havde de det på en tester, da du fik tilbud?
Svar
(01-04-2016, 02:00 PM)KimT Skrev: Prøv at ringe og snakke med M.C.Mortensen i Herning. Det er ikke sikkert de kan hjælpe, men det ville være mit første "skud i bøssen".

Det var også min første reaktion - du får en langt bedre og mere fornuftig behandling hos M.C.Mortensen !!
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Det er stadig muligt at finde 14/18 kt. kroner inkl. gevind på ebay. Har man den i hånden burde det være nemt at få den monteret hos hvilken som helst urmager.  Icon_blink 
P.N.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)