Citat.
#1
I vores færden på div. Forums ser man flere godt signature,
Jeg har set mange forskellige men den bedste i min optik er stadigvæk,
den som jacobzimmer også bruger herinde, hvis du ikke bruger det, så misbruger du det.

Det siger for mig nærmest alt hvad det med urene går ud på,
Og hvorfor jeg aldrig uanset hvor mange penge jeg lægger i dem, får en desideret ursamling.

Hvad er den bedste signatur du har mødt.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#2
Jeg siger tak! Icon_not Og det er præcis hvad mottoet beskriver: Ure er brugsgenstande, selvom det nok i en størregrad i dag anses som værende smykker. Men køber du et ur af mig, kan du roligt regne med at det er blevet brugt, og der bliver ikke taget hensyn Icon_lol Icon_blink
Mit favorit ''ur citat'' og det der beskriver min fascination for urene mest er nok: ''I make wrist contact before I make eye contact'' - Med det sagt, så har jeg også lært utroligt meget om fordomme på dette forum. Før jeg begyndte herinde anså jeg folk med AP, Rolex etc. som værende meget velhavende mennesker, og folk med Seiko, Citizen og andre billigere ure som værende ikke knap så velhavende. Men dette forum, og interessen for ure generelt, har lært mig at man sagtens kan have en Golf 2'er og et AP, eller for den sagsskyld have en Audi A8 og et Seiko. Dette er nok også noget der er kommet med alderen.

Det blev lidt til en overspringshistorie.
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#3
Jeg husker det ikke ordret, men det var en med noget sygdomstekst og så et link til hypokonder.dk >>> linket var overraskelsen, prøv bare...
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
#4
Hvorfor står de fleste signaturer egentligt på engelsk, undrer mig? Mange af ophavsmændene til citaterne ikke er engelske, så hvorfor ikke bare skrive på dansk?

/Mikkel
Svar
#5
Så virker man lidt mere international og jetsetter agtig.
[-]
  • Claus Tukjær
Svar
#6
I kan bare kalde mig mr. worldwide.
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#7
(29-03-2016, 10:49 PM)maclerche Skrev: Jeg husker det ikke ordret, men det var en med noget sygdomstekst og så et link til hypokonder.dk >>>  linket var overraskelsen, prøv bare...
Icon_lol Icon_lol Icon_lol Icon_lol Icon_lol  Brilliant Henry
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#8
(30-03-2016, 01:49 PM)willy Skrev:
(29-03-2016, 10:49 PM)maclerche Skrev: Jeg husker det ikke ordret, men det var en med noget sygdomstekst og så et link til hypokonder.dk >>>  linket var overraskelsen, prøv bare...
Icon_lol Icon_lol Icon_lol Icon_lol Icon_lol  Brilliant Henry

hej drenge .
hvis tid er penge
vil jeg samle på ure .
mvh jmj.
Svar
#9
Jeg har også set mange gode. Mener der er en herinde som bruger det gode gamle Piet Hein gruk som citat:

Mit armbåndsur er til reparation -
og er det nu ikke aparte;
jeg har aldrig set så tit på mit ur.
som nu da jeg ikke har det!

Jeg kan bare ikke huske hvem det er. Det er et af de bedre citater. Er dog også helt vild med Piet Heins gruk digte.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
#10
(29-03-2016, 11:12 PM)mikkelbl Skrev: Hvorfor står de fleste signaturer egentligt på engelsk, undrer mig? Mange af ophavsmændene til citaterne ikke er engelske, så hvorfor ikke bare skrive på dansk?

/Mikkel
Jeg bruger det samme på watchuseek.. Oprettet igennem tapatalk (forum app) ! Så i mit tilfælde er det derfor

Sent using rock, paper scissor!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)