RC - biler
#11
(08-04-2016, 11:16 PM)whoa Skrev: Er det ikke en hammer dyr hobby?
😎

Sent using rock, paper scissor!
Joo det kan man sige, men naturligvis meget afhængig af hvilken model/størrelse/drivkraft man vælger.

De fåes i rigtig mange prisklasser og i meget forskellig kvalitet. Dertil kommer selve radio anlægget, som man så absolut ikke bør spare på - det er jo den forlængede arm som "udover køreevnen" holder styr på skidtet :-)

Sendt fra min HTC One med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
[-]
  • Smilla, whoa
Svar
#12
(08-04-2016, 09:58 PM)T.Hansen Skrev: Super nice, ser ud til at være i ret god stand = ikke kørt specielt meget?

Ubetinget en af de fedeste off-road benzin kasser i sin klasse :up:

Sendt fra min HTC One med Tapatalk

Det har du desværre ret i... Jeg tror denne var lidt for kraftig for min far, så det blev ikke til mange ture (8-10 ture). Vi har ikke været ude og køre en eneste gang, hvor der ikke er gået et eller andet i stykker. Selvfølgelig er det en del af hobbyen, at man så sætter sig hjem og fikser det, samt hygger om det. Men i længden blev det nok bare for dyrt - også gik vi over til model flyvning
If you ain't using it, you abusing it!
[-]
  • T.Hansen
Svar
#13
(09-04-2016, 08:42 AM)jacobzimmer Skrev:
(08-04-2016, 09:58 PM)T.Hansen Skrev: Super nice, ser ud til at være i ret god stand = ikke kørt specielt meget?

Ubetinget en af de fedeste off-road benzin kasser i sin klasse :up:

Sendt fra min HTC One med Tapatalk

Det har du desværre ret i... Jeg tror denne var lidt for kraftig for min far, så det blev ikke til mange ture (8-10 ture). Vi har ikke været ude og køre en eneste gang, hvor der ikke er gået et eller andet i stykker. Selvfølgelig er det en del af hobbyen, at man så sætter sig hjem og fikser det, samt hygger om det. Men i længden blev det nok bare for dyrt - også gik vi over til model flyvning
Billigere, ja så længe skidtet bliver i luften

Sendt fra min HTC One med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
[-]
  • whoa
Svar
#14
Ja! Det var også en udfordring Icon_rul
If you ain't using it, you abusing it!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)