The Appeal of a gold Rolex
#1
http://www.dailymail.co.uk/news/article-...wrist.html
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#2
Vildt, godt nok en syg verden vi lever i, hvor enkelte desværre ikke kender forskellen på dit og mit - sørgeligt!!

Sendt fra min HTC One med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#3
Heldigvis har vi på mange måder ikke engelske tilstande,
I lille Dannevang.  Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#4
(24-03-2016, 02:00 AM)Stensbjerg Skrev: Heldigvis har vi på mange måder ikke engelske tilstande,
I lille Dannevang.  Icon_cool

Interessant. "Engelske tilstande" ?
Dagens low ball´er.
Mon de "engelske tilstande" har noget med dit personligt forhold til den gode Willy at gøre ?

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#5
Du kan roligt sænke lansen sir John knight in White flashy armour.
(Skønt at holde det i to farver så man kender forskel på good og bad guys med det samme,ikke)

Alt jeg mente med engelske tilstande er bla. at deres sociale sikkerhedsnet 
Slet ikke kan sammenlignes med vores, der er sindsyg stor forskel på rig og fattig 
Deres middelklasse er under stærkt pres i disse år og bliver (mig bekendt) mindre.


Alt det samme med andre ting gør folk desperate,
at brase ind på en mands kontor for at stjæle hans ur på denne måde,
Viser for mig hvor langt disse mennesker er villige til at gå.

Men jeg mener trods alt ikke der er den samme chance for at det sker i vores lille Dam
Uanset hvor flasy et ur man så bære.

Jeg har været i England flere gang, og jeg holder utrolig meget af landet og menneskerne
Men der er flere områder hvor jeg ser landet nærmest som et uland.

Folk sundhed, socialt net, arbejdes marked/løn vilkår Bare for at nævne noget,
De er dog vild gæstfrie selvom mange af de ikke ejer alverden, der kunne vi lære noget.

Derfor skrev jeg engelske tilstande,
Hvorfor det er en low baller må kræve en hvid rustning for at forstå, sådan en ejer jeg heldigvis ikke,
Og der lå ikke fra min side noget negativt i ordet omkring England og englændere,
Blot en konstatering af at landet på mange måder er meget forskelligt fra vores.

jeg kan ikke se at det har nogen betydning for hvad jeg skrev,
Men jeg skal da gerne (endnu en gang) bekræfte at hvad du skrev er rigtigt.

Yes jeg betragter Rodney som en af mine venner,
Tilmed en rigtig god en af slagsen. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#6
Stor dreng, Jacob.
Økse, morgenstjerner og deslige vil straks blive begravet i baggården Icon_blink
"White flashy Armour"... Af den rene nysgerrighed, hvad er det - når jeg ikke en gang ejer noget fra Apple ?

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#7
Beklædning til moralens vogter. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#8
England is a country with many contrasts.Just like the good old USA,someone has to pay for the wealth that is owned by a few.This creates a underclass,and a brutal type of criminal underground that does not exist at the same level in Denmark.
                                         But please do not forget that the welfare state was invented by the English.And believe me,  i would rather put my life on the line with a English surgeon than a Danish one.Having lived in many different countrys i have learned this.The people who live in any country are the worst judges of their own country.There are good and bad points about every country.
                    Let me give you a funny example about the difference between the English and the Danes.In Demark you can build a bridge between your country that is divided in two by the sea.And you can get the population to pay for pleasure of travelling from one part of their own country to the other.The English would never ever accept this.They would quite simply go absolutly amok.Margrete Thatcher learned this when she tried to impose something called the Poll Tax on the population.60% of the population refused to pay it,this was civil disobedience at such a high level that forced her to drop this tax.This would never happen in Denmark,you would pay.
                                                       So there is a difference.But i think the difference is only in the type or level of indoctrination in the populations.The Danes are usually a very law abiding people,who believe in democracy.The English are not quite so naive in this respect. Icon_lol Icon_lol Icon_lol
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • dwndler, Sub-erman
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)