Endelig.......
(20-03-2016, 09:41 AM)Stinger Skrev: ..........din overskrift lød lidt som en længeventet forløsning  Icon_blink

Så lægger du mere i det end tiltænkt Icon_e_wink
[-]
  • whoa
Svar
Jeg har skrevet mange mails til GO for at få dem til at finde en dansk forhandler, så jeg synes, det er dejligt, at det endelig er sket. Jeg har købt mit GO fra nyt i England i sin tid, og jeg besøger ofte GO forhandlere, når jeg er i udlandet.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
Tvivler på at Danmark kan "bære" en GO forhandler...... Jeg ville alligevel køre til Hamborg/Wempe i stedet for Klarlund, hvis jeg skulle handle GO eller Panerai fra nyt.
Svar
Er lige kommet hjem fra London. GO og IWC var de mest spændende mærker synes jeg. Omega og Rolex var mange steder og samme ure. Men de forstår at lave superudstillinger. Breitling havde en kæmpe butik kun med Breitling. Og Harrolds havde et urforretning på størrelse ca med Klarlund expedition på børsen, men med 3 - 5 gange så mange ure vil jeg tro. Ja Måske meget mere. Tæt på uoverskuelig. Det er nu fedt når et mærke kan begå sig helt alene i en butik. Også med deres luksus biler. En stor forretning til hvert mærke og kun det mærke og så 5 - 10 biler i hver udstilling. Men ok. Der må naturligvis være nogen temmelig rige derovre. Ved en egendomsmægler var der 350 M2 huse eller lejligheder til 50 mill kr og 50 M2 til 9 mill. Det fik Frederiksberg priserne til at ligne noget fra Vollmose, og udkandsdanmarks priser til at ligne telt priser.
Svar
(30-03-2016, 08:28 PM)Claus Tukjær Skrev: Tvivler på at Danmark kan "bære" en GO forhandler...... Jeg ville alligevel køre til Hamborg/Wempe i stedet for Klarlund, hvis jeg skulle handle GO eller Panerai fra nyt.

Tja, hvis uboat kan klare DK, så vil jeg bestemt også mene GO kan.
Ville hellere tag turen til Klarlund, end Wempe.
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Stort set det samme her. Ja u-boat klarer sig ok.
Svar
Har besøgt både Uhrmageriet(Århus) og Klitgaard(Aalborg), som begge på daværende tidspunkt ikke havde solgt ét af dem. Det lød heller ikke til at de regnede med det .. Icon_e_confused
Dog ved jeg du da har solgt et par stykker.
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Der har længe været mange efterspørgsler på GO fra de danske ur-elskere. Vi har ihvertfald hos Swatch Group fået mange henvendelser, så mon ikke det nok skal gå hos Klarlund - spørgsmålet er så om de reelt kan få så mange som de gerne vil (da eftersprøgslen overgår produktionen)... især når kineserne begynder deres indtog i Kbh til sommer.

Sent from my iPad using Tapatalk
Svar
(31-03-2016, 11:20 AM)jacobzimmer Skrev: Har besøgt både Uhrmageriet(Århus) og Klitgaard(Aalborg), som begge på daværende tidspunkt ikke havde solgt ét af dem. Det lød heller ikke til at de regnede med det ..  Icon_e_confused
Dog ved jeg du da har solgt et par stykker.

Solgte det seneste i går, men da er der 2 - 4 måneder imellem et salg af dem.
Svar
Som en stor GO fan och GO brukare kunde jag inte låta bli att filma datumomslaget i 40x slowmotion.

[-]
  • KimT
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)