Gensalg!
#11
(04-03-2016, 11:01 PM)bjorn_e58 Skrev: Jeg skynder mig nu heller ikke at sælge ud af mine Rolex'er, selvom willy siger, de er værdiløse i morgen  Icon_rul

Og de Rolex, jeg har solgt gennem tiderne, har jeg ikke tabt på, så for mig passer det med gensalgsværdien. Og jeg lever også fint med, at de er gabende kedelige....

/Bjørn
Icon_lol Icon_lol Icon_lol Icon_lol No not tomorrow Bjorn,so do not panic.But i doubt very much that Rolex can keep their image in say 30-40 years time.And i do not find them all to be completly boring.I just think that one day 40mm will be like 36mm vintage is today.And they do not have a big public going for them.When this happens,the price for Rolex watches will i am sure go down for the first time in their history.Also i think that by producing nearly 1.000.000 watches a year,there will be just to many on the market in the future.This is just my guess of course,because no one can predict the future.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#12
Shocked 
Til den tid er vi måske nok døde og borte. Vores Rolexure er nok i mere eller mindre grad  Icon_smil
Svar
#13
Det er vist relativt kendt (i hvert fald blandt urtosser), at Rolex holdes prisen. Jeg har desuden købte følge ure som sprit nye, der er solgt igen til samme pris eller med fortjeneste:
Oris TT1 diver
Planet Ocean cal 2500
Panerai 177
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)