Svar: 11
Tråde: 3
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 1
På skiven af dykkerure ses ofte 300M, 600M i nogle tilfælde 1.000M eller mere. De fleste ure kommer aldrig i nærheden af disse dybder og da de færreste fritidsdykkere kommer dybere end 40M er det nok mere for syns skyld end for praktikken. Seiko, der har en flot tradition inden for dykkerure beviser dog her, at deres ure kan klare ekstreme dybder. Det gør de ved at montere to ure, begge 1.000M, på et undervandsfartøj hvorefter det sendes ned i dybden ud for Japans nordlige kyst.
De to ure i testen er:
SBBN013 Quartz
SBDX011 Automatic
Se videoen i dette link (scroll ned)
http://www.seiko-prospex.com/sea/evoluti...#section04
Sent from my iPad using Tapatalk
•
Svar: 11
Tråde: 3
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 1
Ja, det er fascinerende. Nogen der ved hvad Rolex dybde rekord lyder på og hvilken model der har rekorden?
Sent from my iPad using Tapatalk
•
Svar: 2,792
Tråde: 143
Modtaget Likes: 126 i 62 svar
Givet Likes: 22
Rolex deep sea Challenge. Mener de smed den ned på bunden af Marianer graven.
•
Det kan jeg også, men det et alligevel 3 cm højt, hvilket de nok godt kunne have gjort bedre.
Men når vi nu er ved det Rolex, så læste jeg en artikel hvor de skrev om det og prisen, som ville blive dobbelt så dyrt, end det normale DeepSea. Men hvor de i artiklen påstod, at det ko aldrig for Rolex ville koste det dobbelte at lave det. De har i princippet bare forstørret det hele fra det alm DeepSea.
Men det er flot.
Sent from my iPhone using Tapatalk
•
Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
(02-03-2016, 08:38 AM)Black Seal Skrev: Synes stadig at Sinn er de sejeste i det game:
http://www.sinn.de/en/DNV_GL_Certifies_D...atches.htm
At Rolex kan lave en klods, er der jo intet nyt i. Men Sinn har faktisk lavet et alm. størrelse ur, som kan klare ekstremerne......
The Rolex Deep Sea is a wearable Watch and a fantastic piece of engineering.Anyone can build a watch the size of a hockey puck or fill it with oil.It means nothing in the watch world,because it is not hard to do,and almost any brand could do it if they wanted to.Most of these watches are unwearable jokes.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
CX Swiss MILITARY 20000 Feet er bestemt et ur man kan have på til dagligdag. Det er tilmed behageligt at gå med. Det er min erfaring med det. Trods højde virker det ikke klodset når det sidder på armen.
•