Første ur.
#1
Hej med jer :)

Jeg er sikker på, at der findes mange kyndige ur-entusiaster herinde.
Mit spørgsmål er, om dette ur er et godt begynder-ur?

Certina ds action - diver (automatic)


Mvh,
Manson
Svar
#2
Det korte svar er ja ! Et godt og flot ur til fornuftige penge, det er der nok flere der kan uddybe bedre end jeg hvorfor. Urværket.dk har det tit i begge farver til omkring og under 4000 kr.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#3
Det er ikke bare et godt begynder ur, men et ur som i kvalitet kan matche det meste på markedet, herunder de lidt dyre ure som Omega og Rolex, altså hvis du spørger mig. Så i det har du ur til mange mange år og med et pålideligt værk, som de fleste urmagere kan rode med, hvis jeg husker rigtigt noget ETA kvalivare. Det er også et veletableret mærke, så det går du ikke fejl af.

Så go for it!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#4
(01-03-2016, 08:12 PM)Batman Skrev: Det korte svar er ja ! Et godt og flot ur til fornuftige penge, det er der nok flere der kan uddybe bedre end jeg hvorfor. Urværket.dk har det tit i begge farver til omkring og under 4000 kr.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, urværket har ofte uret til under 4.000 kr. Men forsendelstiden er desværre ofte lang hos dette firma. De skulle også være ret besværlige, når/hvis uret skal på værksted eller lignende.

Urværket er ikke autoriseret certina-forhandler, så vidt jeg ved.

(01-03-2016, 08:12 PM)Black Seal Skrev: Det er ikke bare et godt begynder ur, men et ur som i kvalitet kan matche det meste på markedet, herunder de lidt dyre ure som Omega og Rolex, altså hvis du spørger mig. Så i det har du ur til mange mange år og med et pålideligt værk, som de fleste urmagere kan rode med, hvis jeg husker rigtigt noget ETA kvalivare. Det er også et veletableret mærke, så det går du ikke fejl af.

Så go for it!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tak for dit input :)
Det lyder ret vildt, hvis dette ur kan sammenlignes med dyrere Omega og Rolex... Wauw.
Kender du nogle gode online-butikker, som sælger ure til favorable priser ? :)
Svar
#5
Ja, super ur til prisen
Svar
#6
(01-03-2016, 08:21 PM)Claus Tukjær Skrev: Ja, super ur til prisen

Tak for dit input.
Kan du lokkes til at uddybe?
Svar
#7
Læg billet ind hos Claus, måske han kan hjælpe.

http://www.ct-watches.dk

Han har til tider den slags ure inde og er super at handle med.


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • KimT
Svar
#8
Du bliver ikke skuffet hos Claus fra CT watches
Svar
#9
(01-03-2016, 08:48 PM)Black Seal Skrev: Læg billet ind hos Claus, måske han kan hjælpe.

http://www.ct-watches.dk

Han har til tider den slags ure inde og er super at handle med.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Han har desværre ikke omtalte ur, kan jeg se.
Svar
#10
Det skrev jeg heller ikke, men at han til tider får enkelte ind.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)