Har jeg gjort et godt køb (3878-02)?
#11
Tillykke med det, det er fedt :)

En ting jeg dog tit undrer mig over er - Hvorfor ser man så tit at så dyre ure bliver sat til salg men hvor papirer og kasse ikke medfølger? Smider folk papirene og kassen ud eller hvad sker der lige der? Icon_e_confused Icon_e_biggrin1
Svar
#12
Der findes folk som absolut ikke tænker gensalg, og dermed drøner emballagen lukt i skralderen som var det en food processer Icon_head
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#13
Jeg tror mange almindelige mennesker (læs: ikke urtosser) bare ser det som indpakning man smider ud. Og når uret så er ude over reklamationsretten som typisk er på to år (fem for nye Rolex) så er der jo heller ikke nogen grund til at gemme papirerne længere  Icon_party Icon_head
[-]
  • T.Hansen
Svar
#14
@Smilla: Tak! Jeg køber mest ur med hjertet og ikke hjernen :-) Så jeg er nok ikke den bedste til at skrive en anmeldelse :-)

Mht. manglende boks+papirer, så kunne en anden årsag være hvis man har købt uret i f.eks. USA og bare gerne vil have det gennem tolden. I sådanne tilfælde tror jeg, at mange lader boks+papirer blive i USA. Det kender jeg flere der har gjort :-)
Svar
#15
Jeg tror og håber ikke, det er en stor procentdel af ure til slag uden b&p, der er kommet ind i landet/EU på den måde.  Icon_blink  Det er, som allerede nævnt af flere, snarere fordi "almindelige" mennesker ikke kan forestille sig, at indpakningen kan være flere tusinde kroner værd.
JK
[-]
  • KimT
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)