Brug af citater
En lille opfordring.....

Tit er der unødvendig mange citater med i indlæg og også tit de samme rigtig mange gange lige efter hinanden. Det bliver hurtigt uoverskueligt og man behøver ikke altid at citere - nogen gange er et svar nok Icon_blink Begge dele er muligt alt efter hvilken svarknap man trykker på.

Se billedet (tilfældigt screenshot fra en tråd) herunder for funktionaliteten.
Tryk på knappen mærket "1" hvis du vil have citat med og knappen mærket "2" hvis det ikke er nødvendigt.

İmage
Svar
Jeg er meget enig med dig. Det er nogen gange frygteligt svært at læse. 

Jeg prøver selv at undgå citater, hvor de ikke er nødvendige. Eller i hvert fald at redigere citatet, så der kun medtages de dele, som jeg kommenterer på.

Der er dog en situation, hvor det er vigtigt at tage citater med: Når den man diskuterer med, kan finde på at redigere i det indlæg, man kommenterer. Ens eget svar kan komme til at se tåbeligt ud, hvis der rettes noget væsentligt i det indlæg, der kommenteres på.

Eller endnu værre: At nogen sletter hele deres ind- eller oplæg  -  som vi har set det forleden i en spektakulær tråd. Så havde det været rart, hvis nogen havde valgt at citere det, der kommenteres på.

I andre forummer har jeg oplevet, at det bliver så slemt, at moderatorerne stopper for, at man kan redigere egne indlæg. Men det er altså heller ikke så rart med den slags restriktioner.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)