SEIKO SPORTURA SPC135P1
Ikke så meget andet at sige end at Seiko giver altid kvalitet lige meget hvilken prisklasse man vælger.

Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Lidt fotos af uret.

İmage

İmage

Svar
(02-01-2016, 08:27 PM)Miwes Skrev: Lidt fotos af uret.

İmage

İmage

Er det dine billeder? Der er virkelig skarpe...

İmage

Hvis det er dit, kan du så mærke mellemrummet mellem endlink og hornet her? Synes det ser lidt stort ud :D

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Det er som regel altid mine egne fotos Icon_blink

Uret sidder som støbt på håndleddet, men jeg kan lige ane spidsen på enden af horn, så meget større skulle mit håndled ikke være.

Håber at jeg har forstået dit spørgsmål korrekt

Svar
Tillykke med et cool Seiko fra en linje jeg ikke er så meget inde i,
Syntes det er ret fræk med dato placeringen/visningen  Icon_Up

Det fremstå på din video som kram  Icon_cool
(Som altid fra Seiko)
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Mange tak Icon_smil

Svar
Til lykke med den dejlige klokke, Michael Icon_Up

På mange Seiko ure er der facet kanter ved hornene. Det kan til tider få det til at se optisk ud til, at der er mellemrum mellem horn og lænke end links. Dette "mellemrum" eksisterer således ikke reelt men kun optisk Icon_blink

Nyd klokkerne og hele 2016, ALLESAMMEN Icon_flag
De venligste hilsner, John
Svar
(02-01-2016, 11:12 PM)Joepete Skrev: Til lykke med den dejlige klokke, Michael  Icon_Up

På mange Seiko ure er der facet kanter ved hornene. Det kan til tider få det til at se optisk ud til, at der er mellemrum mellem horn og lænke end links. Dette "mellemrum" eksisterer således ikke reelt men kun optisk  Icon_blink

Nyd klokkerne og hele 2016, ALLESAMMEN  Icon_flag

Tak John

Og forklaringen på spørgsmålet, som jeg åbenbart ikke havde fattet  Icon_blink

Svar
Hehe tak for svar John. Så lige videoen og det ser heller ikke ud til mellemrummet er nogrt problem eller synligt.

Og kanon gode billeder.

If you ain't using it, you abusing it!
Svar
(03-01-2016, 12:56 AM)jacobzimmer Skrev: Hehe tak for svar John. Så lige videoen og det ser heller ikke ud til mellemrummet er noget problem eller synligt.

Og kanon gode billeder.

Det er så lækkert lavet og hvordan kan du da tro at der er så store mellemrum...hehe!

Billederne er taget med mit kompakt kamera Canon G7X og glæder mig over du kan lide dem.

Tror du virkelig at lunetten også er lavet af safirglas, kan det virkelig passe  Icon_e_surprised

Jeg har prøvet forsigtigt at "tappe" lidt på glasset med min fingerring og safirglas har den helt specielle lyd i forhold til "almindelig" glas (lyder skørt) men den er god nok, men det er lidt sværere at vurderer på det smalle stykke på lynetten.

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)