På mange Seiko ure er der facet kanter ved hornene. Det kan til tider få det til at se optisk ud til, at der er mellemrum mellem horn og lænke end links. Dette "mellemrum" eksisterer således ikke reelt men kun optisk
(02-01-2016, 11:12 PM)Joepete Skrev: Til lykke med den dejlige klokke, Michael
På mange Seiko ure er der facet kanter ved hornene. Det kan til tider få det til at se optisk ud til, at der er mellemrum mellem horn og lænke end links. Dette "mellemrum" eksisterer således ikke reelt men kun optisk
Nyd klokkerne og hele 2016, ALLESAMMEN
Tak John
Og forklaringen på spørgsmålet, som jeg åbenbart ikke havde fattet
(03-01-2016, 12:56 AM)jacobzimmer Skrev: Hehe tak for svar John. Så lige videoen og det ser heller ikke ud til mellemrummet er noget problem eller synligt.
Og kanon gode billeder.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er så lækkert lavet og hvordan kan du da tro at der er så store mellemrum...hehe!
Billederne er taget med mit kompakt kamera Canon G7X og glæder mig over du kan lide dem.
Tror du virkelig at lunetten også er lavet af safirglas, kan det virkelig passe
Jeg har prøvet forsigtigt at "tappe" lidt på glasset med min fingerring og safirglas har den helt specielle lyd i forhold til "almindelig" glas (lyder skørt) men den er god nok, men det er lidt sværere at vurderer på det smalle stykke på lynetten.