Hobbies besides watches :-)
#21
Haha super, med de hobbies er du vist godt dækket ind :-)

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#22
En kombination af at få set noget natur og at holde balancen på to hjul hvor der ikke er så meget trafik.

İmage

Resultaterne er meget blandede..

İmage

İmage
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
#23
Jagt og denne når det er godt vejr:

İmage

Facts om tøsen her:
www.1967mustang.dk
Svar
#24
Hold da op den er flot, og så sin helt egen site på nettet, virkelig spændende.

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#25
Fantastisk Mustang og en meget underholdende/informativ hjemmeside.
Specielt kan jeg godt lide afsnittet om salgsmateriale m.m.
Ville godt se nærmere på mappen med farve og polstring.
Jeg ved ikke om du nævner, hvorfor du netop har valgt årgang 67 (fødeår?), men jeg har også altid godt kunnet lide denne og naturligvis også 1968. Formen er mindre "feminin" end de tidligere modeller. Kølergrillen og baglygterne er særligt vellykkede, og så er der jo Bullitt.
1967 er uden sidemarkeringslys for og bag, så det må være en lille blinklygte du har været nødt til at sætte på forskærmen.
Det gør en stor forskel at motorrum igen fremstår næsten originalt.
/
Kristen

Og så kunne man have sparet 32$ ved at have bestilt bilen uden varmeapparat.
Svar
#26
Tak for roserne :-)

At det blev en -67'er - tja, ud over jeg synes det er den absolut kønneste model, så er det jo som med bl.a. vintage ure, at jagten er den sjoveste, så jeg måtte jo vælge en forholdsvis sjælden af slagsen, for at det ikke sluttede for hurtigt. Big block var et kriterie, så pre -67 var udelukket. GTA’en er en ”one year only” ting, og dette kombineret med big block og convertible, gjorde det til en passende svær opgave.
Svar
#27
Sjovt at der er andre med RC. Jeg har kørt 1:10 Buggy i over 20år, med et par DRCMU mesterskaber, og deltagelse i NM, EM og VM. Et enkelt DHI CUP nåede jeg også inden jeg stoppede 2014, hvor jeg blev nr. 11 i 4WD og 12 i 2WD. Har stadig mine TeamC TM2 og 4, plus et par TLR 22-4, så måske jeg kommer ud igang en dag.

De sidste 10år er det mere 1:1 biler der har trukket i mig, med lidt Rally og senere Trackdays. Så jeg går bare og venter på forår:
İmage
İmage
[-]
  • Pahawi, Smilla
Svar
#28
Godt nok også noget af en samling du har i 1:1 legetøj
Svar
#29
Lækre sager Icon_Up

Der er efterhånden en del ur-tosser med fede biler og mc'er så jeg har en ide om et sommer GTG i en havn på Sjælland hvor temaet er ur/bil/mc.

På ingen måde noget forpligtigende med spisning, forudbetaling m.v. bare et GTG hvor vi mødes et bestemt sted og kan vise alle de mere specielle køretøjer til hinanden imens vi sparker dæk og kigger lidt på "håndled" Icon_smil
[-]
  • peterkaa
Svar
#30
(15-01-2016, 08:23 AM)Smilla Skrev: Godt nok også noget af en samling du har i 1:1 legetøj

Men så har jeg også kun et ur :-(
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)