Verificering af ægthed på IWC 3777?
#1
Question 
Hej
En af mine gode venner overvejer at købe et IWC Pilot Chronograph (IWC 3777) på Chrono24  Icon_drool Icon_hjerte

Det er et nyt ur han overvejer, men alligevel burde man måske få verificeret ægtheden når det ankommer  Icon_e_confused Icon_blink

Kan det gøres i Jylland eller skal det omkring en AD'er (Ole Mathiesen eller Hvelplund) i København? 

På forhånd tak for input  Icon_not

Mange nytårshilsener 

John
Med venlig hilsen

Borgbjerg
Svar
#2
Først så.....fedt ur han er ude efter Icon_e_biggrin1  dernæst, så tror jeg sagtens Peter Halse i Horsens kan hjælpe dig. Prøv evt. at ringe til ham Icon_blink
[-]
  • Borgbjerg
Svar
#3
Hvis han køber fra en ordentlig kilde på Chrono24 burde det ikke være et problem.

Det er vel for sent at få det verificeret, når det er købt? En sælger, som kan finde på at sælge et falskt ur, tager det næppe tilbage.

Hvis du kan give os et link til det pågældende ur, kan vi bedre diskutere, om der er noget at være nervøs for.
JK
[-]
  • Borgbjerg
Svar
#4
Det er denne forhandler og dette ur: http://www.chrono24.dk/iwc/--pilots-watc...306293.htm

Bruger man "Trusted Checkout" på Chrono24 kan man vel få pengene retur, hvis det viser sig at være et fake eller?
Med venlig hilsen

Borgbjerg
Svar
#5
Det er en meget stor forhandler, og jeg ville ikke have nogen betænkeligheder ved at købe der. Da man oven i købet kan købe med Chrono24's Trusted Checkout er risikoen IMHO lig nul.
Der er som bekendt ingen IWC AD'er i Jylland, men jeg er sikker på, at f.eks. Peter Halse i Horsens, som Kim allerede har foreslået, vil kunne verificere uret, hvis I finder det nødvendigt.
Kig evt. på firmaets egen hjemmeside: http://www.venditaorologi.biz/index-en.php.

JK
[-]
  • Borgbjerg
Svar
#6
Takker for hjælpen  Icon_not

Så er der kommet et tilbud fra Italien. Ser det ok ud?  Icon_smil

İmage

İmage
Med venlig hilsen

Borgbjerg
Svar
#7
Hvorfor skal du give 3910,- når det står til 3790,- Er det fragt?

Ellers flot ur ??
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
#8
Jeg er faktisk lidt i tvivl om prisen. 

Der påløber et gebyr på 2,5% når der anvendes "Trusted Checkout". 
Betales de 2,5% til forhandleren så den pris man får oplyst er oprindelig salgspris + 2,5% og det så er beløbet at betale?

For du har ret, prisen på Chrono24 er de 3790 Euro. Lægges hertil 2,5%, (som er 94,75 Euro) skal det give 3.884,75 Euro

Men det ser ud til, at den oplyste pris på 3910 tillægges de 2,5% (97,75 Euro) for "Trusted Checout som så giver de 4.007,75 Euro.

Så vi må hellere få spurgt til forskellen på de 3790 Euro på Chrono24 og så de 3910 Euro der nu oplyses.

Takker  Icon_not Icon_smil
Med venlig hilsen

Borgbjerg
Svar
#9
Forskellen mellem prisen på Chrono24 og det fremsendte tilbud er 120 Euro til forsendelse.
Med venlig hilsen

Borgbjerg
Svar
#10
Så er min vens ur kommet  Icon_cool
Det er godt nok et lækkert ur, man bliver helt misundelig (på den gode måde) Icon_not Icon_party

For mig ser det 100% ok ud, men jeg er jo ikke IWC ejer eller ekspert så vil lige høre jeres vurdering. Jeg har slettet de sidste 2 cifre i urets serienummer på ur og kort, men de passer sammen.

Hvad siger I, ser det ok og ægte ud? 

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen

Borgbjerg
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)