Urvaerket.dk
#1
Hej! Jeg overvejer at handle på Urvaerket.dk og er nysgerrig efter at høre, om nogen har erfaringer med at handle dér. VH Canigou
Svar
#2
Jeg har handlet der tre gange og det er gået fint. Vær dog opmærksom på at deres leveringstider (som regel) går noget over det annoncerede med mindre det er et ur de har på lager.
Svar
#3
Tak for svaret - det lyder betryggende
Icon_smil
Svar
#4
Er man vant til at handle på Ebay eller i engelske og tyske netbutikker, er Urværket.dk
en noget anderledes oplevelse.
Jeg valgte, fordi siden udadtil er dansk, den er endda e- mærket.
Hertil kommer, at prisen på den vare jeg ønskede var absolut fordelagtig!
Det viser sig imidlertid at siden er svensk, samt at tingene går umådeligt langsomt.
Samme dag som jeg afgav bestilling, modtog jeg en automail med bekræftelse på min ordre.
To dage efter modtog jeg en mail som oplyste at min ordre var blevet godkendt, og at man nu ville bestille hos leverandør. Dette ville tage 5 - 10 dage.
Der gik nu 17 dage, hvorefter jeg modtog en mail om at min pakke var på vej.
Samtidig modtog jeg mail fra Postnord med link til track & trace, om at de havde modtaget pakken.
Der forløb nu 6 dage, hvor det på t &t blot oplystes at forsendelsen var på vej.
Endelig på 7. dags morgen var pakken ankommet til Danmark.
Helt nøjagtigt forløb 6 døgn og 5 minutter fra Postnord overtog pakken til jeg modtog sms om at pakken lå til afhentning.
For så vidt kan man ikke bebrejde Urværket at Postnord arbejder særdeles langsomt, og som nævnt var urets pris fordelagtig.
Det aktuelle ur  (Seiko SKX007) kostede hos Urværket 1565,-kr. Billigste pris hos andre skandinaviske ursider var 2199,-kr. 
Altså en besparelse på 634,-kr.

Mvh. Torben.
Svar
#5
De har oppet sig lidt. De lå engang i bunden på trustpilot. Især deres leveringstider er uholdbare. De bør tage højde for langsom postgang. Det gør jeg selv. E.mærket er lettere begrænset hvad det er værd. Jeg blev også tilbudt det. De tager sig forholdsvis godt betalt for det. Lidt ligesom trustpilots medlemmer tager en del penge for at være medlem, men ikke nær i samme grad. Jeg valgte at arbejde mig til troværdighed og ikke sætte turbo på med anordninger.

Har man travlt med at få susses så abeslut hurtigst som muligt er e.mærket da fint og trustpilotmedlemskab.

Nogle af Urværket.dk´s førpriser er fra lidt til noget overdrevent, og jeg tænker om de nogle gange regner i svenske kroner. Men uanset hvad, har de en pæn hjemmeside, overskuelig og jeg har aldrig hørt om nogle er blevet snydt. De har også et superudvalg.
Svar
#6
Dette her med, at postvæsenet registrerer forsendelsen, dækker altså ofte kun over, at afsenderen har printet en pakkelabel, hvorved forsendelsen får et track&trace nummer .............. hvis afsenderen herefter er langsommelig med at sende pakken eller kun afleverer pakker én dag om ugen, så kan der godt gå flere dage, inden pakken rent faktisk forlader afsenderen Icon_e_confused  !

Så det dér med, at postgangen er langsom, det er altså ikke altid, at fejlen ligger ved postvæsenet Icon_evil  !!
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Canigou
Svar
#7
(20-12-2015, 04:16 PM)vinge Skrev: Er man vant til at handle på Ebay eller i engelske og tyske netbutikker, er Urværket.dk
en noget anderledes oplevelse.
Jeg valgte, fordi siden udadtil er dansk, den er endda e- mærket.
Hertil kommer, at prisen på den vare jeg ønskede var absolut fordelagtig!
Det viser sig imidlertid at siden er svensk, samt at tingene går umådeligt langsomt.
Samme dag som jeg afgav bestilling, modtog jeg en automail med bekræftelse på min ordre.
To dage efter modtog jeg en mail som oplyste at min ordre var blevet godkendt, og at man nu ville bestille hos leverandør. Dette ville tage 5 - 10 dage.
Der gik nu 17 dage, hvorefter jeg modtog en mail om at min pakke var på vej.
Samtidig modtog jeg mail fra Postnord med link til track & trace, om at de havde modtaget pakken.
Der forløb nu 6 dage, hvor det på t &t blot oplystes at forsendelsen var på vej.
Endelig på 7. dags morgen var pakken ankommet til Danmark.
Helt nøjagtigt forløb 6 døgn og 5 minutter fra Postnord overtog pakken til jeg modtog sms om at pakken lå til afhentning.
For så vidt kan man ikke bebrejde Urværket at Postnord arbejder særdeles langsomt, og som nævnt var urets pris fordelagtig.
Det aktuelle ur  (Seiko SKX007) kostede hos Urværket 1565,-kr. Billigste pris hos andre skandinaviske ursider var 2199,-kr. 
Altså en besparelse på 634,-kr.

Mvh. Torben.

Tak - er stadig i tænkeboks

(20-12-2015, 04:16 PM)vinge Skrev: Er man vant til at handle på Ebay eller i engelske og tyske netbutikker, er Urværket.dk
en noget anderledes oplevelse.
Jeg valgte, fordi siden udadtil er dansk, den er endda e- mærket.
Hertil kommer, at prisen på den vare jeg ønskede var absolut fordelagtig!
Det viser sig imidlertid at siden er svensk, samt at tingene går umådeligt langsomt.
Samme dag som jeg afgav bestilling, modtog jeg en automail med bekræftelse på min ordre.
To dage efter modtog jeg en mail som oplyste at min ordre var blevet godkendt, og at man nu ville bestille hos leverandør. Dette ville tage 5 - 10 dage.
Der gik nu 17 dage, hvorefter jeg modtog en mail om at min pakke var på vej.
Samtidig modtog jeg mail fra Postnord med link til track & trace, om at de havde modtaget pakken.
Der forløb nu 6 dage, hvor det på t &t blot oplystes at forsendelsen var på vej.
Endelig på 7. dags morgen var pakken ankommet til Danmark.
Helt nøjagtigt forløb 6 døgn og 5 minutter fra Postnord overtog pakken til jeg modtog sms om at pakken lå til afhentning.
For så vidt kan man ikke bebrejde Urværket at Postnord arbejder særdeles langsomt, og som nævnt var urets pris fordelagtig.
Det aktuelle ur  (Seiko SKX007) kostede hos Urværket 1565,-kr. Billigste pris hos andre skandinaviske ursider var 2199,-kr. 
Altså en besparelse på 634,-kr.

Mvh. Torben.

(20-12-2015, 04:56 PM)stenstrupigen Skrev: De har oppet sig lidt. De lå engang i bunden på trustpilot. Især deres leveringstider er uholdbare. De bør tage højde for langsom postgang. Det gør jeg selv.  E.mærket er lettere begrænset hvad det er værd. Jeg blev også tilbudt det. De tager sig forholdsvis godt betalt for det. Lidt ligesom trustpilots medlemmer tager en del penge for at være medlem, men ikke nær i samme grad. Jeg valgte at arbejde mig til troværdighed og ikke sætte turbo på med anordninger.

Har man travlt med at få susses så abeslut hurtigst som muligt er e.mærket da fint og trustpilotmedlemskab.

Nogle af Urværket.dk´s  førpriser er fra lidt til noget overdrevent, og jeg tænker om de nogle gange regner i svenske kroner. Men uanset hvad, har de en pæn hjemmeside, overskuelig og jeg har aldrig hørt om nogle er blevet snydt. De har også et superudvalg.

Lyder som om det er sikker at handle med dem, hvis man har den fornødne tålmodighed
Icon_smil
Svar
#8
Klager man om tiden det tager, tror jeg ikke rigtigt at man har fattet konceptet som muliggør deres udsalgspriser.
Og PostNorden ER lidt langsomt, men som pbr skrev, melder tracking at "pakken er på vej / processen er begyndt" fra det øjeblik man printer en pakkelabel ud - ligesom med alle andre postvæsener.
Udenlandske netbutikker har et lager - og det betaler du for. Urværket har ikke, og din rabatpris er baseret på dette.
At firma har dansk hjemmeside "men befinder sig i virkeligheden i Sverige" er vist gantz egal.

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#9
Kort indlæg
Bestilte den 4 dec et ur ( Oris ) fik besked fra support at der vil gå 3 uger har i dag modtaget besked om at det er modtaget og vil blive afsendt - så alt er gået smidigt og som lovet. Man må acceptere ekspeditions tid via disse kanaler alternativt må man betale vejl. Pris hos AD



Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Canigou
Svar
#10
(22-12-2015, 04:05 PM)Jesper.Nørgaard Skrev: Kort indlæg
Bestilte den 4 dec et ur ( Oris ) fik besked fra support at der vil gå 3 uger har i dag modtaget besked om at det er modtaget og vil blive afsendt - så alt er gået smidigt og som lovet. Man må acceptere ekspeditions tid via disse kanaler alternativt må man betale vejl. Pris hos AD



Sent from my iPhone using Tapatalk


Kortere kan det vist ikke siges Icon_Up

Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)