Overvejer lidt en GMT pepsi 16710
Synes det er ret så klassisk og mit første bekendtskab med Rolex var da jeg så en pepsi for mange,år siden.

Nogen der har input til den reference eller andre GMT referencer ? For og imod

Sent from my iPad using Tapatalk
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Ikke andet end at det er jo klassikeren.
Go for it ! 1675 anbefales - og naturligt, kun i Pepsi-montering !

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Er selv ejer af et ref. 1675 med Pepsi bezel så endnu en anbefaling for 1675 herfra.

Dog skal du tænke på, at cal. 1570 har ingen dato quickset og glasset er plexi og ikke safir.

Her er samme ur med par forskellige lænke/rem versioner

İmage

[/url]İmage

İmage

[url=http://s817.photobucket.com/user/dwndler/media/Rolex%20GMT%20Master%201675%20-%201972/1_zpsgq4dvkxv.jpg.html]İmage
[-]
  • Smilla
Svar
Ikonisk flot

Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
(15-12-2015, 05:02 PM)Amehlbye Skrev: Ikonisk flot

Enig :-)

Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Jeg kan også kun sige - GO GO!  Icon_Up

Jeg har nogle stykker af dem - forskellige ref'er spændende fra 1675 til 16710 i følgende metal varianter  S/S - G/S - G/G....

Ingen af dem har nogensinde skuffet!  Icon_blink

Mit bruger navn herinde er faktisk opstået med tanke på Rolex GMT i sin tid....

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
imponerende samling så :)
Anders 

Svar
Plexi GMT is a sublime looking watch.Nothing gives the warmth to a watch dial that plexi can.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Det er bare at gå i gang med eftersøgningen. I modsætning til de fleste ovenfor ville jeg gå efter en 16710, der er med safirglas, og i en årgang med luminova i stedet for tritium. Klik på min signatur, hvis du vil læse, hvorfor.

/Bjørn.
Svar
(16-12-2015, 07:42 PM)bjorn_e58 Skrev: Det er bare at gå i gang med eftersøgningen.  I modsætning til de fleste ovenfor ville jeg gå efter en 16710, der er med safirglas, og i en årgang med luminova i stedet for tritium.  Klik på min signatur, hvis du vil læse, hvorfor.

/Bjørn.

Jeg deler br. Bjørns holdning - dvs. gerne de nyere med safirglas og Super Luminova.
Dog er jeg netop med en GMT Master / GMT Master II lidt splittet.
Jeg har en 16710 men min 1675 får meget mere armtid....

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)