så kom jeg på vintage holdet
#1
har aldrig gjort mig i vintage ure, men ville gerne have et gammel klassisk ur - gerne i "guld", så da jeg tilfældigvis var i Odense fandte jeg dette :) mindre end jeg er vant til, men hornene, gør at det syner større :)
İmage
İmage
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#2
Tillykke. Men man kan ikke se billedet
Svar
#3
İmage
Svar
#4
Tillykke med en fin Omega Vintage
Svar
#5
Velkommen til. Ansoegninger stadigvaek accepteres. Icon_e_biggrin1
Skift ur, når du står op!
Svar
#6
Tillykke!

Disse Geneve har en fin størrelse. Tror din er en ref. 166.0169, caliber 1022 med Day/Date, blev solgt fra ca. 1973
Svar
#7
Lækker Vintage ur....
Hilsen
Michael


(08-09-2015, 03:33 PM)Amehlbye Skrev: har aldrig gjort mig i vintage ure, men ville gerne have et gammel klassisk ur - gerne i "guld", så da jeg tilfældigvis var i Odense fandte jeg dette :) mindre end jeg er vant til, men hornene, gør at det syner større :)
İmage
İmage

Hvor købte du det i øvrigt...hvorhenne i Odense?
(04-12-2015, 10:33 PM)Københavneren Skrev: Lækker Vintage ur....
Hilsen
Michael


(08-09-2015, 03:33 PM)Amehlbye Skrev: har aldrig gjort mig i vintage ure, men ville gerne have et gammel klassisk ur - gerne i "guld", så da jeg tilfældigvis var i Odense fandte jeg dette :) mindre end jeg er vant til, men hornene, gør at det syner større :)
İmage
İmage
Svar
#8
Kan ikke lige huske det, men den eneste der ligger der i starten af gågaden


Sent from my iPad using Tapatalk
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)