"Historisk" Ur-event for samlere og entusiaster
#1
Tid til dig og dit ur?
Onsdag d. 16. marts 2016 fra kl. 19.00 – 21.30.
Dette er en invitation til dig, som er samler og- eller entusiast inden for vintageure, samlerure, klenodier, lommeure, og moderne armbåndsure. Har du tid og lyst til at fremvise dit eller dine ure denne aften i historiske rammer, vil vi meget gerne høre fra dig. Det bliver en hyggelig aften, hvor du som ”udstiller” får mulighed for at snakke og møde ligesindede ur-entusiaster.

Odense Centralbibliotek danner ramme om en stemningsfuld ur-aften i læsesalen i det smukke Historiens Hus i Odense centrum.
I den forbindelse efterlyser vi samlere og andre ur-entusiaster, der har lyst til at fremvise specielle ure for arrangementets besøgende.
I løbet af aftenen, vil Per Baun Christensen og Jan Pedersen holde inspirerende oplæg og fortælle om deres fascination af især Omega og Heuer.
Desuden vil der blive serveret lidt tapas, vin og øl.
På grund af lokalets størrelse, vil antallet at besøgende være maks. 70 personer.
Har du et yderst sjældent og unikt ur, der kræver sikkerhed i en montre, kan dette arrangeres.
·        Du tilbydes et bord til dit/dine ure
·        Dato for arrangementet: Onsdag d. 16. marts 2016 kl. 19.00 – 21.30. (Opstilling af ure kan ske fra kl. 17.30)
·        Parkering i gården
·        Tilmelding skal ske til følgende mailadresse: glrb@odense.dk
Sikkerhed
·        Afspærring af gården
·        Arrangementet foregår på 1. sal
·        Billet- og registrering af gæster ved indgangen i kælderen
·        Sikkerhedsfolk i salen.
·        Begrænset antal gæster/deltagere maks. 70 personer.
Med Venlig Hilsen
        Glen Rye Bak-Blæsbjerg
+45 25 71 61 70
glrb@odense.dk
Svar
#2
Som det kan ses i ovenstående invitation til os urtosser, har jeg på forhånd givet tilsagn om at komme med min samling og også at fortælle lidt om samlingen og om Vintage Omegaer.

Ideen er at interesserede kan komme denne aften og få en smagsprøve på hvad vi urtosser og samlere går og roder med. Det kræver jo så at vi urtosser bakker op.

Håber flere urtosser vil bakke op og give tilsagn om at komme med små og store samlinger, så vi kan få en god aften og møde nye potentielle "urtosser".

Jeg ved ikke om Admin kan sørge for at denne tråd bliver stående øverst, der er jo længe til 16. Marts
[-]
  • peterkaa
Svar
#3
Der er lagt op til et spændende arrangement, og jeg kommer naturligvis.
/
Kristen
[-]
  • baun
Svar
#4
Jeg har allerede sendt en mail, og tilmeldt mig. Og tager naturligvis mine ure med.
Håber da også, ligesom Baun, at der vil dukke mange op.
Mvh Palle
[-]
  • baun
Svar
#5
Har købt og printet billet ud..... Icon_smil  Icon_smil  Icon_smil
Så vi ses....
Mvh
Lars
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
#6
Super Palle og Lars.

Lars så kan du få den der Marine dims i montre :-)

Du kunne måske også tage et par interessante værktøjer med og udstille. Hvad ved jeg? (ikke noget du behøver at svare på)
Svar
#7
Arhg....jeg har takket nej, men vil ikke afvise at er det godt, og kommer det igen, så kunne jeg da godt stille op med lidt værktøj af den sjove og gamle slags, har nu indgribningscirkler i 4 forskelige størrelser....og der kommer sikkert flere til... Icon_smil  Icon_smil  Icon_smil
Jo, og så kune der jo komme et bordur med, med Grasshopper-gang med....nok ikke mange der har set sådan en før, men nu skal den lige med i Den Gamle By i weekenden 12 & 13. 12. 2015, og går det godt kan den da godt komme med på udstillinger.....
http://vid14.photobucket.com/albums/a329...tt2jqw.mp4  :icon_smil:  :icon_smil:  Icon_smil
klik på linket og se en lille video af da jeg lige havde fået det, og lavede videoen inden det kom tilbage i kassen igen.... Icon_drool
Mvh
Lars
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
#8
(20-11-2015, 11:21 PM)Lars Skrev: Arhg....jeg har takket nej, men vil ikke afvise at er det godt, og kommer det igen, så kunne jeg da godt stille op med lidt værktøj af den sjove og gamle slags, har nu indgribningscirkler i 4 forskelige størrelser....og der kommer sikkert flere til... Icon_smil  Icon_smil  Icon_smil
Jo, og så kune der jo komme et bordur med, med Grasshopper-gang med....nok ikke mange der har set sådan en før, men nu skal den lige med i Den Gamle By i weekenden 12 & 13. 12. 2015, og går det godt kan den da godt komme med på udstillinger.....
http://vid14.photobucket.com/albums/a329...tt2jqw.mp4  :icon_smil:  :icon_smil:  Icon_smil
klik på linket og se en lille video af da jeg lige havde fået det, og lavede videoen inden det kom tilbage i kassen igen.... Icon_drool
Mvh
Lars

Interessant. Lars Icon_blink
Er jeg den eneste som kun får en sort skærme ud af linket ?
Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#9
(21-11-2015, 10:02 AM)TioMalo Skrev: Interessant. Lars  Icon_blink  
Er jeg den eneste som kun får en sort skærme ud af linket ?
Mvh. John

Linket virker i hvert fald fint her hos mig.

Mvh
Svar
#10
Også her :-)


Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)