Ny hverdags beater
İmage
Svar
Ikke et tosset ur! Tillykke med det!

-whoa-
Svar
Flot ur som (i min verden) giver meget for pengene Icon_Up

Et spørgsmål - når du skriver "hverdags beater" mener du så et ur du bruger til hverdag, eller et ur som du bruger som en reel beater?
Jeg spørger fordi "beater" for mig kan tolkes på to måder, hvoraf min personlige tolkning er mulighed nummer to.

1: Beater - et ur som sidder på armen meget og "slår/beater" derudad, men som der tages hensyn til og passes på.
2: Beater - et ur som man giver tæsk uden nogen form for hensynstagen (tæsk = beater) og bruger til alt lige fra havearbejde til ???

Som nævnt er min tolkning af begrebet "beater" nummer to og jeg har to ure som bruges i den katagori, et Seiko Arctura og et Rolex Submariner, hvor alle mine andre ure er i kategori et.
Svar
(02-11-2015, 03:03 PM)KimT Skrev: Flot ur som (i min verden) giver meget for pengene Icon_Up

Et spørgsmål - når du skriver "hverdags beater" mener du så et ur du bruger til hverdag, eller et ur som du bruger som en reel beater?
Jeg spørger fordi "beater" for mig kan tolkes på to måder, hvoraf min personlige tolkning er mulighed nummer to.

1: Beater - et ur som sidder på armen meget og "slår/beater" derudad, men som der tages hensyn til og passes på.
2: Beater - et ur som man giver tæsk uden nogen form for hensynstagen (tæsk = beater) og bruger til alt lige fra havearbejde til ???

Som nævnt er min tolkning af begrebet "beater" nummer to og jeg har to ure som bruges i den katagori, et Seiko Arctura og et Rolex Submariner, hvor alle mine andre ure er i kategori et.

Helt sikkert 1 !
Svar
Konge ur, jeg har været vild med Tudor BB siden den første udgave "rød" så dagens lys.

Har haft både den røde og blå, vildt cool begge to, og nu hvor den jeg fik hands on på den sorte for kort tiden siden, så spøger den sgu også

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Tillykke med den! Savner stadig min :-(.. Især når jeg ser billeder af den på NATO ...

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
(02-11-2015, 03:19 PM)mojohe67 Skrev:
(02-11-2015, 03:03 PM)KimT Skrev: Flot ur som (i min verden) giver meget for pengene Icon_Up

Helt sikkert 1 !

Tak for svaret, som viser at der - i hvert fald for mig - kan herske tvivl om hvorledes man definere "beater".
Nå, men når jeg skriver "beater" mener jeg et ur der får tæsk og som jeg bruger til ALT uden at bekymre mig om ridser m.v. Icon_smil
Svar
Enig med Kim her!
Svar
Jeg er også til nr 2
Et hverdags ur skal kunne tåle at blive brugt . Også til hård brug
Svar
Det er jeg også med på.. Derfor hverdags ure for mig er billige :-)

-whoa-
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)