Omega Genéve Chronostop
#1
Har gået og kigget efter en i driverversionen, men så fik jeg en henvendelse fra en svensk samler som havde fulgt mig og mine Omega'er et stykke tid og spurgte om denne var noget for mig. Godt nok er det den normale version, men standen og det faktum der fulgte den korrekte mesh 1120/116 med og den korrekte Omega Corfam racingrem med vækkede interessen :-) og resten er historie, landede i dag. Tak til Geodoc for støtte i købsprocessen.


Ref. 146.009
Cal. 920
1969

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
#2
Det undre mig tit hvordan de ældre ure du finder, kan være i SÅ god stand! Og tillykke med det, det må føles godt når man har ledt efter det længe :D
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#3
(21-10-2015, 03:39 PM)jacobzimmer Skrev: Det undre mig tit hvordan de ældre ure du finder, kan være i SÅ god stand! Og tillykke med det, det må føles godt når man har ledt efter det længe :D


He he, det er jo netop kunsten at finde dem i så god stand, men fedt når det lykkedes :-)

Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
#4
Super flot - og fantastisk, at den er lige så flot, som vi vurderede, vendte og drejede hin aften.
Glad for, at det gik den rigtige vej - Tillykke.

Stor fryd, at se foldespændet, der ikke har huller i siden til stifter. - De er sjældne. - Sådan et smed jeg væk, da jeg skiftede lænke på min Seamaster Chronostop. Icon_e_surprised

Er enig med jacobzimmer- Hvorfor dog købe et nyt ur, når man kan få vintage så smukt  Icon_blink Icon_blink

Med venlig hilsen - Geodoc
İmage
Svar
#5
Tilykke. Det er godt nok flot... du finder da også den ene perle efter den anden.
Svar
#6
Fantastilsk ur og heldigvis et, hvor skiven vender "rigtigt".
/
Kristen
Svar
#7
Tillykke med det Thomas - super stand og specielt lænken da de normalt er totalt hærgret!

vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)