Overvejer at lade mit Omega PO XL komme videre...
#1
Question 
Jeg går med tanken om, at sælge mit Omega PO XL.

Uret er købt fra Chrono.dk i sin tid.
Uret er med boks og papirer (italienske), er fra 10.2011 og er i god stand men selvfølgelig med hairlines efter brug. Jeg vil dog vurdere standen til 8/10, måske 8.5/10  alt efter øjet der ser. 

Jeg blev smask forelsket i bl.a lünetten, men desværre er det bare for stort til mig.

Personligt så ville jeg købe et nyt ur i stedet, og der er da nogen forskellige jeg gerne vil prøve af, hvor nogen måske er lidt dyrere og andre i samme leje.

Så en løsning kunne også være at bytte den ene eller anden vej.

Her er nogen få billeder af det https://www.dropbox.com/sh/mbjt0rb7gi0wn...I-F8a?dl=0
De er taget med en iPhone 6.

Hvad vil I mene jeg burde kunne sælge det for ? Rent eller i en byttehandel?
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
Svar
#2
Jeg kan desværre ikke hjælpe, men synes bare det er totalt fedt ur, og hver gang jeg går forbi urhandleren bliver jeg dybt forelsket i den farve og designet!! Icon_hjerte  (desværre for stort til mig)

Held og lykke med salget.

Rolex 114060 classic
Svar
#3
Tak, Ohmymega!

Jeg faldt nemlig også helt pladask for det i sin tid, og blev helt betaget af det. Alting spiller bare på det! :)

Desværre bliver det simpelthen ikke blevet brugt så meget som det skal, og så kan en anden forhåbentlig få en glæde af det.
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
Svar
#4
se DBA...
de står til omkring 20000, ved dog ikke om de får dem solgt. hvis det ikke har været serviceret falder det i pris. personligt ville jeg godt give 17-18000
jeg havde selv et 42mm også i orange. dog i ringe stand, og uden det havde været serviceret (tabte måske 5 min om ugen). det fik jeg 14000 for ved forhandler, og ved køb af nyt ur hos ham.
casper
omegafan
Svar
#5
Hej, jeg Har et Omega ur Seamaster, som jeg ikke bruger da jeg har købt et Tag Heuer ur med bling bling.
Hvor vil I anbefale at man sælger et Omega ur? Og måske køber et nyere brugt det?

Vh Charlotte
Svar
#6
(30-10-2015, 01:47 PM)Charlotte... Skrev: Hej, jeg Har et Omega ur Seamaster, som jeg ikke bruger da jeg har købt et Tag Heuer ur med bling bling.
Hvor vil I anbefale at man sælger et Omega ur? Og måske køber et nyere brugt det?

Vh Charlotte

Hvis man ønsker at sælge et brugt kvalitetsur i DK er der flere muligheder. Der er en del brugthandlere som vil tage det ind, men selvfølgelig til lavere pris end hvis man sælger privat.

Ønsker du at sælge privat, kan der f.eks. annnonceres på http://www.vintageure.dk/ eller på http://www.dba.dk/
Og ønsker man at sælge til en brugthandler, er der herunder en liste. Jeg håber ikke jeg har glemt nogen og hvis jeg har må i endelig supplere Icon_blink

Timetowatch.dk
Chrono.dk
Dreamwatch.dk
CT-watches.dk
Finetime.dk
Mywatch.dk
Unique-watches.dk
Svar
#7
Noget helt andet: Jeg har en mistanke om, at jeg mangler et led eller to til mit Omega ur.
Er der nogen måde, hvor jeg kan tjekke op på dette? Jeg har ret små håndled, og er ret sikker på, at jeg fik taget mere end 1-2 led af. Men jeg kan ikke finde flere. Bum bum.
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
Svar
#8
Tag et på pæne billeder af dyret og smid det til salg på vintageure.dk,
Det koster 125 kr det burde ikke være det sværeste ur at sælge,
Derinde kan du også pejle dig ind på hvad det skal koste.

Hvilke selvfølgelig kom an på flere ting 
stand, service og hvor hurtig skal det afsted feks.

God vind med salget. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#9
(05-11-2015, 10:16 PM)Stensbjerg Skrev: Tag et på pæne billeder af dyret og smid det til salg på vintageure.dk,
Det koster 125 kr det burde ikke være det sværeste ur at sælge,
Derinde kan du også pejle dig ind på hvad det skal koste.

Hvilke selvfølgelig kom an på flere ting 
stand, service og hvor hurtig skal det afsted feks.

God vind med salget. Icon_Up

Tak for svar.
Go' weekend

(06-11-2015, 09:57 PM)Charlotte... Skrev:
(05-11-2015, 10:16 PM)Stensbjerg Skrev: Tag et på pæne billeder af dyret og smid det til salg på vintageure.dk,
Det koster 125 kr det burde ikke være det sværeste ur at sælge,
Derinde kan du også pejle dig ind på hvad det skal koste.

Hvilke selvfølgelig kom an på flere ting 
stand, service og hvor hurtig skal det afsted feks.

God vind med salget. Icon_Up

Tak for svar.
Go' weekend

(01-11-2015, 07:19 PM)KimT Skrev:
(30-10-2015, 01:47 PM)Charlotte... Skrev: Hej, jeg Har et Omega ur Seamaster, som jeg ikke bruger da jeg har købt et Tag Heuer ur med bling bling.
Hvor vil I anbefale at man sælger et Omega ur? Og måske køber et nyere brugt det?

Vh Charlotte

Hvis man ønsker at sælge et brugt kvalitetsur i DK er der flere muligheder. Der er en del brugthandlere som vil tage det ind, men selvfølgelig til lavere pris end hvis man sælger privat.

Ønsker du at sælge privat, kan der f.eks. annnonceres på http://www.vintageure.dk/ eller på http://www.dba.dk/
Og ønsker man at sælge til en brugthandler, er der herunder en liste. Jeg håber ikke jeg har glemt nogen og hvis jeg har må i endelig supplere Icon_blink

Timetowatch.dk
Chrono.dk
Dreamwatch.dk
CT-watches.dk
Finetime.dk
Mywatch.dk
Unique-watches.dk

1.000 tak for dit svar.
Go' weekend
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)