urmager som fra gaden skifter batteri i Omega Seamaster i KBH søges!
#1
Mit Omega Seamaster fra 1993 skal have skiftet batteri for 3 gang og sidst tog det en krig hos Klarlund. Nogle herinde som kender et sted som kan skifte det mens jeg venter i indre KBH?

Tak på forhånd.
Svar
#2
Kan Bo Mølbak eller Krognos ikke klare den?
Svar
#3
Nej der er sgu ikke meget gó i de københavnske urmagere Icon_lol 

P.N.
Svar
#4
Prøv ham her : https://sites.google.com/site/urmagerenssmykker/
Mvh Kim 
Svar
#5
Hvelplund, men enhver som kan skifte det burde kunne gøre det inden for 4 timer for når de først tager fat i det når de har tid, tager det jo ikke lang tid.
Svar
#6
(20-09-2015, 07:00 PM)stenstrupigen Skrev: Hvelplund, men enhver som kan skifte det burde kunne gøre det inden for 4 timer for når de først tager fat i det når de har tid, tager det jo ikke lang tid.

Gider jo netop ikke vente og skulle tilbage igen. Ved godt det kun tager 5 min.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#7
Næ, det er trykprøvningen og kondenstesten der tager længst tid...


Sent from my iPad using Tapatalk
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
#8
Tror jeg overlever de bare skifter batteriet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#9
(20-09-2015, 09:34 PM)Black Seal Skrev: Tror jeg overlever de bare skifter batteriet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvis det er den famøse cal. 1342 skal plastikkappen omkring batteriet (den der er nødvendig fordi den oprindelige batteristørrelse ikke produceres længere) presses på det nye batteri og er urmageren lidt fummelfingret så knækker kappen og det er nødvendigt at bestille en ny der først kommer med posten dagen efter. Der kan i bare se, det er forbandet problematisk at være urmager for folk der har travlt Icon_lol Icon_lol Icon_lol

P.N.
Svar
#10
Jeg kender ingen urmagere som til enhver tid kan gøre det med det samme. Det hjælper en del at møde op ved åbningstid. En del gange venter jeg en halv time til 1 time hvis jeg kommer mellem kl. 12 og 16 så det er fint nok.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)