VC-57260 - Et "lomme" ur.
#1
https://www.hodinkee.com/blog/the-vacher...ence-57260
Hvis man skulle have lyst til lidt læsning om et meget imponerende ur fra Vacheron Constantin.
Svar
#2
Det er så ubegribelig at forstå hvordan man planlægger sådan et ur og de mange overvejelser og tegninger der skal laves...jeg er helt blæst væk Icon_not
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#3
Jeg så et link til det på forsiden af vintageure.dk i går og læste artiklen. IMPONERENDE stykker arbejde og som Miwes skriver, kan jeg slet ikke begribe det arbejde der må ligge i sådan et ur Icon_scared  
Svar
#4
Jeg sad også blæst helt omkuld. Sikke et arbejde der ligger i det.
Så vildt, at man knap nok kan se hvad klokken er, når man kikker på det Icon_e_biggrin1
Svar
#5
Skide være med hvad klokken er..... Icon_e_biggrin1
Svar
#6
Bare man ikke taber det Icon_e_surprised
Så er det bare direkte ind til Klarlund og be' dem om at fixe skidtet! Icon_lol
Svar
#7
Før jeg læste artiklen første gang, så jeg et billede af uret og legede en lille leg med mig selv ''Hvor mange komplikationer kan JEG få øje på, og hvor mange af dem kender jeg''. Jeg kunne hvertfald umuligt få det til 57, og jeg kunne ingengang tæt på halvdelen af komplikationerne. Men det er jo bare et tegn på min uvidenhed ..
Svar
#8
Den er fed den skjulte alarm!
Svar
#9
Jeg ved snart ikke hvad der er fedest på det ur, jeg kan ikke helt følge med Icon_lol
Svar
#10
Ja, for en gang skyld et ur der ikke er lavet for at blive samlet på en maskine.
Der er brugt lidt tid på at lave tingene.
Godt det ikke er mig der har siddet og bare poleret en af de rækker til slaget....uhhh et ondt stykke arbejde..... Tror ikke der er en maskine der lige kan fikse det..... Skal selvfølgelig aldrig sige aldrig.....
Er der nogen der har set hvor lang tid de har brugt på at lave det?
Jeg vil tro vi er oppe på omkring mindst ti år, nok mere vil jeg tro. Har ikke set noget om det endnu, men det skal nok komme...


Sent from my iPad using Tapatalk
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)