Grail Omega has landed....
Efter i nogle år at have ledt efter et Seamaster 300 til samlingen er det endelig lykkedes at finde et eksemplar. Udgangspunktet var at finde et rimeligt pænt originalt eksemplar, men det er bestemt ikke blevet nemmere og de er bestemt heller ikke blevet billigere. Tak til Morten Klitgaard for handlen, der vil blive passet godt på det :-)

Seamaster 300
Ref. 165.024
Cal. 552
1966/67

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Tilykke med den ny godt nok et flot ur
Skønt at finde det man søger.
Jo svære det er at finde jo større glæde når det lander.
Svar
Så bliver det vist ikke meget bedre - tillykke Icon_Up1
Svar
Tillykke Thomas, synes den er fin - men det ved du jo godt Icon_blink

Min ditto siger velkommen...

İmage
Svar
Tak og stor tak til dig og Jon for jeres assistance med en masse spørgsmål gennem en længere periode. Jeg føler mig ikke helt sikker i Seamaster 300, Railmaster og Speedmaster endnu så sætter stor pris på jeres ekspert viden.

Mvh. Thomas

(19-09-2015, 01:35 PM)kox Skrev: Tillykke Thomas, synes den er fin - men det ved du jo godt Icon_blink

Min ditto siger velkommen...

İmage
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
WOW, den er SUPER flot. Tillykke med den, og naturligvis skal sådan en være i din samling Icon_Up
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
WOW - så får man da lige lyst til vintage igen. Der er godt nok afsindigt lækkert........
Svar
Tillykke med uret Thomas, super lækkert :-)
Med venlig hilsen

Borgbjerg
Svar
Tillykke Thomas Icon_party Icon_Up Icon_not
Svar
(19-09-2015, 01:47 PM)TDN Skrev: Tak og stor tak til dig og Jon for jeres assistance med en masse spørgsmål gennem en længere periode. Jeg føler mig ikke helt sikker i Seamaster 300, Railmaster og Speedmaster endnu så sætter stor pris på jeres ekspert viden.

Mvh. Thomas
tillykke med det thomas - mega lækker klassiker og du kender jo allerede min mening!

du er altid velkommen til skrive - no problem...

vh. jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)