Halv rem til JLC
Nogen der ved om det er muligt at købe et længere stykke af en rem til JLC? Stykket der sidder Kl 12 er en smule for kort, så spændet sidder skævt, og uret sidder skævt på armen. Håber i forstår hvad jeg mener.
Kort sagt, kan man købe en halv rem?
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Hjælpen er fundet! Icon_not
Svar
Icon_Up
Svar
Jeg tror dog du er nød til at købe en hel rem, da jeg er meget sikker på de kun sælges sådan ;-)

De fås i forskellige længder og sidste gang jeg købte en JLC rem endte jeg hos Hvelplund idet besparelsen var for lille til at jeg gad at bøvle videre med det.
Svar
Tror jeg også bliver løsningen. Har snakket med vores egen JLC ekspert, Claus, som har givet mig mailen på deres boutique i NY. Så må vi se hvad de siger :-)

Svar
My pleasure, Jacob.

Her er lidt billeder fra mit sidste rem-køb hos JLC. Skulle bruge en rem til min datters JLC Reverso Lady.

Købte den blå - og fik den røde med i købet. Super-lækker rem, der går to gange rundt om armen.

İmage

Her er et eksempel på den bog de bruger til at finde den rette rem til dit ur. Der er MANGE varianter at vælge imellem til de forskellige modeller.

İmage

İmage

Kig nærmere på billedet - så vil du kunne se at de fleste remme findes i 2-3 længder.

Håber, at du har heldet med dig. Hils fra Mr. Nissen ;-)

Claus

---
Claus bor p.t. på Manhattan i New York. Han har været ur-interesseret i efterhånden mange år - det hele startede med at han fik lov til at låne sin fars Jaeger-LeCoultre ur som dreng - og siden er det gået ned ad bakke. Kan følges på Instagram under navnet @cfnissen.

Svar
Uha! Jeg er allerede blevet forelsket i den mat brune alligator, som også vil supplere den sorte langt bedre.
PS. Så er de lady straps ret fede :D

Svar
Det er Camille Fournet der laver JLC remmene. Du kunne høre dem.
Svar
(18-09-2015, 10:26 PM)mojohe67 Skrev: Det er Camille Fournet der laver JLC remmene. Du kunne høre dem.

Det vil jeg prøve!

Svar
Jeg har en rem fra Camille Fournet lavet efter mine ønsker og den er super lækker. Og ja det er dem der laver JLC's remme :-)

Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)