7 år senere lykkedes det (Oprindelig titel:Jaeger-LeCoultre nyt på vej..)
Den Universal Time - den er godt nok lækker.
Svar
(01-10-2015, 09:05 AM)KimT Skrev: Den Universal Time - den er godt nok lækker.

Ja, for pokker. Selve skiven er bare SÅ flot i virkeligheden. Og generel finish (kasse, værk mv) er superflot. Dog lidt for voldsom prisforskel mellem de to modeller - i USA er det ca. 6,000 USD (9 vs 15k). 

True Date modellen er faktisk også ret flot i sin ekstreme enkelhed. Ærgerligt med dato på den skive. Gad godt se den uden dato. 

Skal ned og se dem igen i butikken i løbet af de næste dage. 

Claus

Svar
Icon_hjerte Icon_hjerte Icon_hjerte Icon_hjerte Icon_hjerte

İmage
[-]
  • cfnissen
Svar
(01-10-2015, 04:04 PM)cfnissen Skrev: True Date modellen er faktisk også ret flot i sin ekstreme enkelhed. Ærgerligt med dato på den skive. Gad godt se den uden dato

Enig i det med dato - den passer ikke ind og jeg ville absolut foretrække den alm. Geophysic (som jeg er helt helt vild med!)

Jeg ved heller ikke, hvad jeg skal mene om sekunderne. Kan godt lide den horologiske udfordring og løsning men tror alligevel jeg foretrækker den glidende gang.

Mvh Jens
Svar
Det er for blæret de oplevelser Du får igennem din ur interesse Claus  Icon_cool
jeg læser din NY rapporter med stor glæde.  Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(02-10-2015, 04:18 PM)Stensbjerg Skrev: Det er for blæret de oplevelser Du får igennem din ur interesse Claus  Icon_cool
jeg læser din NY rapporter med stor glæde.  Icon_Up

Godt du nyder det, Jacob. Det er godt nok snart slut med 'live-transmissionen'. Flyver retur til DK i slutningen af oktober. 

Der er lige to-tre ting i kalenderen (JLC og F.P. Journe) - som jeg nok kommer til at fortælle om. 

....og så kommer der noget i december ;-)

Claus

Svar
Lækre ure.. Er på vej til NY nu, ved du om de har fået dem i butikken ??

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
(02-10-2015, 06:08 PM)jacobzimmer Skrev: Lækre ure.. Er på vej til NY nu, ved du om de har fået dem i butikken ??

Yep. De er der - hvis de ikke er solgt. De var meget stolte af at urene ville være tilgængelige ved lanceringen og ikke som tidligere flere måneder efter. Du skal bare en tur på Madison Avenue mellem 62nd og 63rd Street og tale med Ksenia, Sheila eller Donald ;-)

Enjoy,

Claus

Svar
Tak for det! Er helt tosset med den nye geophysic true second, selvom den er ude for rækkevidde. Kan især godt lide viserne der ser lidt ældre ud end uret :D
Håber også de har en geophysic 1958 liggende, som man kan prøve!

If you ain't using it, you abusing it!
Svar
(02-10-2015, 06:42 PM)jacobzimmer Skrev: Tak for det! Er helt tosset med den nye geophysic true second, selvom den er ude for rækkevidde. Kan især godt lide viserne der ser lidt ældre ud end uret :D
Håber også de har en geophysic 1958 liggende, som man kan prøve!

De har haft en Geophysic 1958 i guld liggende de sidste par gange jeg har været der. Og ja, True Second er cool - håber, at du kan se begge versioner (stål og guld).

Panerai ligger lige ved siden af JLC og FP Journe nogle få skridt derfra...og Hublot....og Vacheron....haha. Du skal nok få det sjovt.

Claus

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)