Mit dejlige Steinhart
(07-09-2015, 10:46 PM)Miwes Skrev: Lige en bemærkning til kvaliteten, som jeg oplever det...

Man får hvad man betaler for, altså et billigt ur og det er hverken mindre eller mere og når det kommer til værket er det også passende til den lave pris, så "pakken" passer fint sammen.

Mit eget Steinhart jeg viser på billedet er med doomed safir glas og ret okay udført IMØ, og værket er ETA 2824-2 eller lign.

http://www.steinhartwatches.de/en/OCEAN-...e,817.html

Oplever mit Ocean One til 419 euro ( keramisk lynette) som mega solidt. Et solidt kvalitets indtryk
lænke, forarbejdning m.v. Lynette har pefekt gang. Regn med at hvis det lå ved diverse forhandlere at 
Steinharts ure ville være væsentligt dyrere og sagtens kunne bære dette.  Har haft mange ure og Steinhart er det ure mærke som har overrasket mig mest. 
Omega Seamaster 2254.5000
Steinhart Ocean One

Svar
Wink 
Icon_party
[-]
  • mnielse
Svar
"Mere harmoni og knap så Rolex"

Nej, slet ikke noget Rolex der Icon_lol

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
(29-09-2015, 06:35 AM)TioMalo Skrev: "Mere harmoni og knap så Rolex"

Nej, slet ikke noget Rolex der  Icon_lol  

Mvh. John

Hehe

lidt provo måske
Steinhart Ocean One

Svar
İmage

Gummi steinhart rem monteret

bare for feeee Icon_party
Steinhart Ocean One

Svar
hø hø Miwes - - er det en dyster forud-anelse der får dig til at beskrive dit glas som "doomed" ?
mon ikke det bare er "domed" ?
(sorry - ku' ikk' la' vær' Icon_e_biggrin1)
Svar
(03-10-2015, 05:40 PM)Bjørn H. Skrev: hø hø Miwes - - er det en dyster forud-anelse der får dig til at beskrive dit glas som "doomed" ?
mon ikke det bare er "domed" ?
(sorry - ku' ikk' la' vær' Icon_e_biggrin1)

Det kniber lidt med stavningen, men jeg lover at forbedre mig  Icon_lol
Med venlig hilsen Michael

Mine Breitling ure gennem tiden
Svar
Steinhart er en pain in the ass på luxus mærkerne Icon_head

Er rimelig sikker på at mange derude gerne vil prøve et steinhart, men af frygt for at
blive latterlig gjort og udstødt af urtosserne gør man det ikke Icon_lol

Min overskrift fortæller en del for jeg er ligeglad Icon_lol

Har haft mange dyre ure og måtte prøve et ocean One. Rigtig lækkert ur og forarbejdning til pengene som link af test herunder også
fortæller.

http://www.watchitallabout.com/steinhart...ch-review/
Steinhart Ocean One

Svar
(03-10-2015, 10:27 PM)DSfirst Skrev: Steinhart er en pain in the ass på luxus mærkerne Icon_head

Er rimelig sikker på at mange derude gerne vil prøve et steinhart, men af frygt for at
blive latterlig gjort og udstødt af urtosserne gør man det ikke Icon_lol

Næppe og mon dog  Icon_rul
Svar
Citat:Steinhart er en pain in the ass på luxus mærkerne

Jeg tror mildest talt, at de, der bliver "lånt" hos (ikke ment på en nedværdigende måde!), er noget så ligeglade, da det trods alt er vist forskellige segmenter Icon_blink Det havde været et andet scenarie, hvis det var Rolex og Omega, som kæmper om de samme kunder Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)