Lurer slår til....
Efter omkring 1 år, har jeg endeligt fået mit nye ur . Som flere andre herinde så har valget af Panerai ur været temmelig lang. Først model, materiale etc etc. Herefter de mange ”nuancer” af samme model eller meget nært beslægtede, heldigvis, for mig, så er denne proces næsten lige så sjov som det endeligt valg. Det har været en stor hjælp at kunne lurer her og på paneristi.com for detaljer, betragtninger og billeder.

Under processen har min bedre halvdel kastet håndklædet i ringen ”De ligner da hinanden, er det ikke det samme som i går...køb nu bare det ur!! ” – SUK. Jeg har kigget på 172 ..for dyrt, 362, 286 og 524 (blå visere), 177 og 352 (titanium)...etc. Det ur jeg dog aldrig blev træt af er netop kommet med UPS og jeg er sikker på valget er rigtigt ;o)

Næste ting er remme. Har besluttet mig for et par mustang canvas ”sager” en i grøn/oliven og højst sandsynligt en grå med hvide syninger. Bud på andre remme er velkommen, helst i den mere casual / sporty del af spektret.

İmage
İmage
İmage
İmage

Mit 'nye' 233 K-series

Sendt fra min HTC One_M8 med Tapatalk
PAM,GP,TAG
Svar
Tillykke med det og lad os endelig se nogle flere billeder af dit nye ur.

Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Fantastisk valg, som jo nærmest har en historisk betydning for Panerai, idet det første inhouse værk fra dem kom i den model. Stort tillykke og velkommen til som aktiv Icon_e_biggrin1
Svar
Tillykke med dit Panerai ! Vild lækker model, og de 47mm er for fedt. Håber jeg om nogle år, og kilo senere, kan passe en 47mm Icon_party
Desuden er PAM's 1950 kasse bare for lækker :O
Svar
Super flot ur - GODT valg !!! Icon_party

Tillykke med det og velkommen til Icon_flag Icon_flag
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(03-09-2015, 05:54 PM)jacobzimmer Skrev: Tillykke med dit Panerai ! Vild lækker model, og de 47mm er for fedt. Håber jeg om nogle år, og kilo senere, kan passe en 47mm Icon_party
Desuden er PAM's 1950 kasse bare for lækker :O

233 er 44mm ;-)
Svar
Det er den skuda også.. Synes bare det lignede en 47mm.. Det var da kun en glædelig nyhed Icon_drool
Svar
SÅDAN ...man siger jo gerne at forventningens glæde er den største, men jeg synes nu nok at komme fornemme en særlig begejstring i dit indlæg... og det er MEGET forståeligt: Lækker klokke - tillykke med den Icon_flag Icon_flag Icon_flag

...fortsæt endelig med at poste billeder efterhånden som du får prøvet nogle remme... det er jo en af de helt store glæder ved Pams Icon_party
Svar
Til lykke med en lækker klokke Icon_Up
De venligste hilsner, John
Svar
Tak skal i have!! @Miwes:Jeg skal nok lægge flere billeder op når de nye remme kommer. @Kim, det var også med i min overvejelse. @Jacob, ha ha, det ligner nok et 47 på mit spæde håndled dog er det ikke så slemt i virkeligheden.

Sendt fra min HTC One_M8 med Tapatalk
PAM,GP,TAG
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)