03-09-2015, 03:34 PM
Efter omkring 1 år, har jeg endeligt fået mit nye ur . Som flere andre herinde så har valget af Panerai ur været temmelig lang. Først model, materiale etc etc. Herefter de mange ”nuancer” af samme model eller meget nært beslægtede, heldigvis, for mig, så er denne proces næsten lige så sjov som det endeligt valg. Det har været en stor hjælp at kunne lurer her og på paneristi.com for detaljer, betragtninger og billeder.
Under processen har min bedre halvdel kastet håndklædet i ringen ”De ligner da hinanden, er det ikke det samme som i går...køb nu bare det ur!! ” – SUK. Jeg har kigget på 172 ..for dyrt, 362, 286 og 524 (blå visere), 177 og 352 (titanium)...etc. Det ur jeg dog aldrig blev træt af er netop kommet med UPS og jeg er sikker på valget er rigtigt ;o)
Næste ting er remme. Har besluttet mig for et par mustang canvas ”sager” en i grøn/oliven og højst sandsynligt en grå med hvide syninger. Bud på andre remme er velkommen, helst i den mere casual / sporty del af spektret.
Mit 'nye' 233 K-series
Sendt fra min HTC One_M8 med Tapatalk
Under processen har min bedre halvdel kastet håndklædet i ringen ”De ligner da hinanden, er det ikke det samme som i går...køb nu bare det ur!! ” – SUK. Jeg har kigget på 172 ..for dyrt, 362, 286 og 524 (blå visere), 177 og 352 (titanium)...etc. Det ur jeg dog aldrig blev træt af er netop kommet med UPS og jeg er sikker på valget er rigtigt ;o)
Næste ting er remme. Har besluttet mig for et par mustang canvas ”sager” en i grøn/oliven og højst sandsynligt en grå med hvide syninger. Bud på andre remme er velkommen, helst i den mere casual / sporty del af spektret.
Mit 'nye' 233 K-series
Sendt fra min HTC One_M8 med Tapatalk
PAM,GP,TAG