Rep/eftersyn Omega 300m
#11
Urmagerservice på vintageure kan helt klart anbefales, jeg har brugt ham for et par måneder siden med succes.

God service og faglig stolthed er i højsædet, her er du skam i ganske trygge hænder :up:

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#12
Hvilket ur har du til service glatnakke(n) ?
Svar
#13
Jeg er også umiddelbart tilfreds, de har uret til service nu, og er god til at informere undervejs, glæder mig dog til at få det retur :-)
Svar
#14
Jeg skal igen, igen og igen på Frederiksberg i næste uge..... Det er lidt sjovt, for 1/3 er det præcist 3,5 år siden jeg indleverede mit ur, og jeg er hele tiden blevet holdt hen. Nogle gange har jeg fået at vide at det vil tage en måned, nogle gange at det vil være færdigt i næste uge, men der dukker angiveligt hele tiden nye problemer op..... På et tidspunkt fik jeg at vide, at han var nødt til at skaffe et helt nyt (gammelt) værk, det fandt han for halvandet år siden. Og alligevel bliver det ved med at trække ud. Jeg har, på trods af mange hyggelige snakke i butikken, mistet tålmodigheden!
Svar
#15
Jeg vil ikke kommentere på historierne om Krognos, idet jeg tidligere har hørt, at han tidligere har haft helbredsmæssige problemer !

Men jeg undrer mig lidt over den store tålmodighed hos nogle brugere herinde - efter maximalt 6 mdr ville jeg have forlangt at få mit ur tilbage uden beregning uanset hvilken urmager, der var tale om - adskilt eller samlet, det ville være ligegyldigt !! Jeg tør slet ikke sige, hvad jeg ville have gjort efter 3,5 år !!! Icon_head

Jeg er med på, at han er en good-guy, flink, vidende og venlig - men helt ærligt !!? Icon_e_confused
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#16
I mit tilfælde er der tale om et ældre ur, Enicar, og da jeg ingen viden har om, hvor svært det er at skaffe dele, har jeg været nødsaget til at forlade mig på ekspertisen..... Men da værket så var skaffet hjem, fremkom der mange andre, mere eller mindre, plausible forklaringer..... Den oftest forekommende har dog været travlhed! Og jeg vil rigtigt gerne have uret op at køre, så med +40 andre ure i kassen, har jeg stadig haft mulighed for at se hvad klokken er slået :) men nu er nok også nok!
Svar
#17
(05-02-2016, 01:33 AM)pbr Skrev: Jeg vil ikke kommentere på historierne om Krognos, idet jeg tidligere har hørt, at han tidligere har haft helbredsmæssige problemer !

Men jeg undrer mig lidt over den store tålmodighed hos nogle brugere herinde - efter maximalt 6 mdr ville jeg have forlangt at få mit ur tilbage uden beregning uanset hvilken urmager, der var tale om - adskilt eller samlet, det ville være ligegyldigt !! Jeg tør slet ikke sige, hvad jeg ville have gjort efter 3,5 år !!! Icon_head

Jeg er med på, at han er en good-guy, flink, vidende og venlig - men helt ærligt !!? Icon_e_confused
Enig.
Helbredsproblemer har jeg fuld forståelse for, det kan ramme enhver. Men igen...3 1/2 år....
Svar
#18
Fik så i går mit læææænge savnede Enicar. Og jeg må desværre sige, at de gange jeg efter aftale, er kommet for at hente mit ur, er utallige! Det har så alligevel ikke været færdigt, men "kom igen på fredag, jeg mangler bare lige...." Troede sgu det var en aprilsnar, da jeg fik SMS 1/4..... Indleveret november 2012!!!
İmage
Svar
#19
(03-04-2016, 12:05 PM)Janus2312 Skrev: Fik så i går mit læææænge savnede Enicar. Og jeg må desværre sige, at de gange jeg efter aftale, er kommet for at hente mit ur, er utallige! Det har så alligevel ikke været færdigt, men "kom igen på fredag, jeg mangler bare lige...." Troede sgu det var en aprilsnar, da jeg fik SMS 1/4..... Indleveret november 2012!!!
İmage


Mit ene ur er nu tæt på at have været 3 år hos Ivan/Svajts. Spændende om han slår rekorden… han mangler også lige… men ro på nu, det er et meget kompliceret ETA 2452
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
#20
(03-04-2016, 12:05 PM)Janus2312 Skrev: Fik så i går mit læææænge savnede Enicar. Og jeg må desværre sige, at de gange jeg efter aftale, er kommet for at hente mit ur, er utallige! Det har så alligevel ikke været færdigt, men "kom igen på fredag, jeg mangler bare lige...." Troede sgu det var en aprilsnar, da jeg fik SMS 1/4..... Indleveret november 2012!!!
İmage

HELT til grin!!

Men bortset fra det så er det et mega lækkert vintage ur sådan en E-Sherpa der!!  Icon_Up

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)