Lidt Rolex
#11
De billeder er da super fine. Jeg ville nappe den med sort krans,mmennkanngodt se det er fedt at have de andre at skifte med. Hvilket humør hører så til hvad?

Jeg leder forgæves efter pbs'r billeder som Stettegård omtaler af et nyt AT. Hvor skal jeg kigge?
Svar
#12
Fed samling Kim, og ikke mindst gode billeder.

Kan godt lide variationen trods den store lighed :up:
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#13
İmage

Og dette er så grunden til ordsproget; "En mand med ét ur ved hvad klokken er, en mand med flere ure, er aldrig helt sikker"

Kamstrup

P.S. Lækker trio
Svar
#14
(17-08-2015, 08:01 PM)baun Skrev: De billeder er da super fine. Jeg ville nappe den med sort krans,mmennkanngodt se det er fedt at have de andre at skifte med. Hvilket humør hører så til hvad?

Jeg leder forgæves efter pbs'r billeder som Stettegård omtaler af et nyt AT. Hvor skal jeg kigge?


Hej Per :-)

Du kan finde billeder af mit Aqua Terra Master CoAxial i denne tråd:

http://urdebatten.dk/showthread.php?tid=80210

Uret er dog solgt igen for et par dage siden i en byttehandel med Micki fra Dreamwatch, sammen med mit Explorer II, for at få finge i den Panerai 352 som jeg har nu. 

Det vil derfor komme til salg hos Micki i løbet af nogen dage - det er så godt som spritnyt. 

Slettegaard har haft et magen til med sort skive, som han også har solgt igen - tror, at det er det, som Thomas fra Chrono har til salg. Han har bragt billeder af det i denne tråd:

http://www.urdebatten.dk/showthread.php?tid=80267

Jeg har skrevet lidt omkring, hvorfor Aqua Terra mod forventning måtte "lade livet" i denne post i tråden "hvilket ur har du på idag?":


(14-08-2015, 03:07 PM)pbr Skrev: Tsk tsk, Bjørn !!  Icon_e_biggrin1  Jeg troede, at du for længst havde indset, at enhver udtalelse fra min side, der omhandler ure og involverer ord som "keeper" eller varianter deraf, er helt og aldeles uvederhæftige !!  Icon_lol Icon_lol 

Jeg har i lidt tid gået og været småtræt af min Explorer og fantaseret om noget Panerai. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg havde foretrukket, blot at kunne købe Pam´en uden at skulle give afkald på andet - men sådan er min ur-økonomi blot ikke indrettet. Og jeg tilstår uden forbehold, at når jeg så præsenteres for et ur, der er udført 100% i brushed titanium (bortset fra bezel), har mat tobacco sandwich skive og det klassiske Panerai layout kombineret med 1950´er kassen, gennemsigtig bagkasse og guldvisere, samt dato - så fordufter enhver evne til at tænke rationelt hos mig !!  Icon_rul 

Da jeg ikke lige havde de tilstrækkelige tusindkronesedler at smide efter Exploreren i en byttehandel med 352´eren, så skulle jeg vælge, hvilken af mine Omega´er, der skulle "lade livet" i samme ombæring. Og der må jeg indrømme, at selvom Aqua Terra´en med dens blå skive er gudesmuk, så er den nok alligevel for "fin" til mig og min stil - derudover så nænnede jeg simpelthen ikke at ofre min genvundne gamle kærlighed, 2254´eren ! 
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#15
(17-08-2015, 05:22 PM)Sociologen Skrev: Haha. Ville lige bidrage med en kvindekommentar :) Kan særligt godt lide den grønne (Hulk?). I øvrigt gode billeder.

Kermit
Svar
#16
Hulk er den nye med grøn skive også. Imo er Kermit den flotte af de to. Og gerne en flat four, mark 1 skive.
Svar
#17
(18-08-2015, 08:47 AM)D.Sandberg Skrev:
(17-08-2015, 05:22 PM)Sociologen Skrev: Haha. Ville lige bidrage med en kvindekommentar :) Kan særligt godt lide den grønne (Hulk?). I øvrigt gode billeder.

Kermit

Tak for afklaringen (Hulk lyder nu sejere ;) )
Svar
#18
Enig. En frø på krudt.
Svar
#19
Lækker samling Kim.
Kan se du har fået fingre i min gamle GMT :)
Svar
#20
Ja, urene har det med at komme lidt omkring Icon_e_biggrin1
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)