Panerai 352
#11
Kom endelig med billeder af uret Icon_Up

Billedet med uret på bordet fyldt med regndråber er altså mit favorit og så er jeg også vild med det billede, hvor du viser uret tæt på med lumen og det giver en super flot effekt og man bliver helt solgt til den skive...total i orden ur smag. Icon_drool
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#12
(15-08-2015, 07:57 PM)Miwes Skrev: Kom endelig med billeder af uret  Icon_Up

Billedet med uret på bordet fyldt med regndråber er altså mit favorit og så er jeg også vild med det billede, hvor du viser uret tæt på med lumen og det giver en super flot effekt og man bliver helt solgt til den skive...total i orden ur smag.  Icon_drool


Ja, det er et ur, der bare æstetisk spiller max i mine øjne !! :-)

Vil prøve at se, om jeg kan få nogle gode billeder, med lidt lumen-effekt på - har et Sigma 50mm 1.4 Art objektiv, som jeg vil afprøve til dette, idet det er super lysfølsomt. De øvrige billeder er taget håndholdt med Canon EF 70-200 2.8L Mk. II med IS, hvor objektivets fænomenale billedstabilisering rigtig kommer til sin ret !! :-) 
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#13
Canon EF 70-200 2.8L Mk. II Icon_not

Jeg er vild med mit Canon grej.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#14
(15-08-2015, 07:55 PM)pbr Skrev: Der fulgte en brun croco OEM rem med til uret - er det den, du tænker på Kenn ? 

Ved du i øvrigt, hvilken gummirem, der passer til 351/352 ?

Det er meget tænkeligt. Jeg fandt tre billeder af remmen påmonteret 177:
İmage
İmageİmageİmage

Du skal vel bruge en 24/22-rem. Mener prisen er ca 1.100kr hos Klarlund. Gummiremmen er topfed og meget behagelig.
Svar
#15
(15-08-2015, 08:31 PM)Sociologen Skrev: Du skal vel bruge en 24/22-rem. Mener prisen er ca 1.100kr hos Klarlund. Gummiremmen er topfed og meget behagelig.


Yep, det er den - der er i øvrigt et OEM titaniumspænde med logo med til den. Jeg har endnu ikke haft den monteret, idet jeg stadig nyder den behagelige lænke  Icon_smil

Skal lige finde ud af, hvad det er for en type gummirem, der hører til uret - jeg er ikke vild med de flade gummiremme fra den alm. Luminor Marina serie, men det kan jo være, at det er en anden, der hører til 1950´er kassen.

Alternativt vil jeg have fat i en gummirem fra Submersible serien - det havde jeg også til min 176´er og den var faktisk ret fed til uret !  Icon_smil

Men ellers sidder jeg lige nu og savler over remme fra Toshi, Gunnystraps, Mario Paci osv., når jeg ikke lige har kameraet på uret !  Icon_lol Icon_party

Her kommer et par lidt mere utraditionelle "lume-shots" af uret ! Icon_idea Icon_smil


İmage

İmage

İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#16
super fedt og flot ur det ville jeg godt ha fingerne i Icon_party
Svar
#17
Vildt lækkert og rigtig fin størrelse til dig Peter, sjældent at man ser så godt et Panerai match.
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#18
Fede lumen skud Peter og du er jo rigtig kreativ Icon_Up

Super gode beskæringer på øverste og nederste.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#19
De laver 2 gummiremme, den som kommer med de fleste af deres ure med "officine panerai" skrevet på remmen og modellen med OP logo som kom med 243'eren.

Du vil kunne prøve begge hos Jacob. Har begge modeller.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#20
(16-08-2015, 10:43 AM)Black Seal Skrev: De laver 2 gummiremme, den som kommer med de fleste af deres ure med "officine panerai" skrevet på remmen og modellen med OP logo som kom med 243'eren.

Du vil kunne prøve begge hos Jacob. Har begge modeller.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Fedt, det vil jeg glæde mig til !!  Icon_Up
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)