PAM111
Efter et kort visit af Sub 14060 (som jeg uden tvivl skal have igen), er jeg nu hoppet på en PAM111. 

Valget faldt på Panerai da jeg tydeligt huskede da jeg prøvede en PAM312 sidste sommer i Paris, men som dengang var helt udenfor økonomisk rækkevidde. Ca. et år efter landede jeg min sub, og den var jeg utroligt glad for. Dog følte jeg det var et lidt for ''nemt'' ur at vælge. 

Havde i spurgt mig for blot 2 år siden om jeg nogensinde ville kunne finde på at købe en Panerai var svart tydeligt: NEJ!!!! 

Nå, men nu 2 år er jeg ejer af et, og jeg har lært to ting. Der findes ikke et keeper ur, og du skal ALDRIG sige aldrig. 

Lidt om skønheden: Hun er komplet, fra '06 og fik nyt glas og tryktest sidste år.
Nyd lidt billeder af et alt for stort ur på et alt for lille håndled  Icon_party

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
Det passer dig. Næsten...
Svar
Elsker dine evige sjove kommentarer <3333 Icon_hjerte
Svar
Jamen det er derfor du får dem. Icon_flag
(er med på at du ikke synes de er specielt sjove.)
Svar
Tillykke med det fede ur, som er stort til dig, men hvad gør det når man kan lide store ure Icon_Up

Du har så evig ret i det med en keeper...det findes formodentlig ikke Icon_blink
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
(11-08-2015, 07:43 PM)D.Sandberg Skrev: Jamen det er derfor du får dem. Icon_flag
(er med på at du ikke synes de er specielt sjove.)

Det gør jeg faktisk. Det er bare aldrig sjovt når det er på ens egen bekostning :((

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Så byt dig til et mindre ur ;-)
Går ud fra at det er en byttehandel fra dit Rolex?
Svar
(11-08-2015, 08:13 PM)D.Sandberg Skrev: Så byt dig til et mindre ur ;-)
Går ud fra at det er en byttehandel fra dit Rolex?

Hvorfor skulle jeg. Kan godt lide det.
Solgte Rolex, og købte 111 selvom Henrik Berg tilbød mig et byt.

Svar
Det skal du heller ikke. Du skal købe det der gør dig glad og skide højt og flot på hvad jeg siger.
Svar
<3 <3

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)