Nyt ur: Omega Aqua Terra
#21
(11-08-2015, 09:00 AM)gmt-geek Skrev: Som lovet i går - Railmaster MK1 - 1957

Vh. Jon

İmage

Skal jeg ikke snart "arve" noget af guffet mangler både SM300 og Railmaster :-) Du må snart lære at slippe noget af det :-)

Og tillykke til Lars med AT'en
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
#22
(11-08-2015, 09:00 AM)gmt-geek Skrev: Som lovet i går - Railmaster MK1 - 1957

Vh. Jon

Fedt vintage Omega Jon Icon_Up

(11-08-2015, 09:26 AM)TDN Skrev: Og tillykke til Lars med AT'en

Takker Thomas Icon_Up
__________________________
De bedste hilsner
Lars Slettegaard

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
#23
(11-08-2015, 09:26 AM)TDN Skrev: Skal jeg ikke snart "arve" noget af guffet mangler både SM300 og Railmaster :-) Du må snart lære at slippe noget af det :-)

Naaa - den er ikke til salg!

Udover det så ville du skulle op med den helt STORE pengepung - det er nok en af de ure der %-vis er steget mest gennem de sidste 10 år....

Helt originalt og i første udgaven snakker vi et 100k+ ur i dag....

(11-08-2015, 10:15 AM)Slettegaard Skrev: Fedt vintage Omega Jon Icon_Up

Takker Lars!  Icon_Up

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#24
(11-08-2015, 09:00 AM)gmt-geek Skrev: Som lovet i går - Railmaster MK1 - 1957

Vh. Jon

İmage

Meget meget meget smukt ?
Man kan næsten mærke vingesuset og de år det har på bagen.
Gad vide hvor mange der finde i original stand? Vi lever i et "køb og smid væk" samfund og så overlever sådan en klassiker det er bare klasse.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#25
(11-08-2015, 08:48 PM)HG Skrev:
(11-08-2015, 09:00 AM)gmt-geek Skrev: Som lovet i går - Railmaster MK1 - 1957

Vh. Jon

İmage

Meget meget meget smukt ?
Man kan næsten mærke vingesuset og de år det har på bagen.
Gad vide hvor mange der finde i original stand?  Vi lever i et "køb og smid væk" samfund og så overlever sådan en klassiker det er bare klasse.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Takker Henrik!

Ikke mange vil jeg tro af den allerførste med oprindelig skive og visere i god stand...

Der er jo en del ref'er(10+ eller lignende) fra 1957 til start 60'erne præcis som med Speedy'en(2915) fra den tid med varierende "opsætning"...

Prisen skal findes som i alt samler "skrammel" i detaljen....

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#26
Om det er så meget federe end andre? Eller bare "nyt look" ved jeg ikke - smukt er det i hvert fald.

Min erfaring med farver og stil er at det ændrer sig lidt over tid og ofte vender man også tilbage. Fx. tror jeg mange har ejet et Rolex Sub. - solgt det og prøvet mange andre, som så synes federe en tid, men 2 år efter er man tilbage.

Jeg har tit oplevet, når jeg får et "nyt" ur, at jeg går med det og tænker: Jeg behøver bare dette - det er så fedt. 3 måneder efter er det i kasse og bliver ikke brugt de næste 2 år.

Jeg har lige fundet mit Hour Vission frem. Det er et meget godt eksempel. Blev brugt 3 mdr. og har stor set siddet i kassen siden. Men det er da stadig et vildt lækkert ur at bære. Var med på arbejdet i sidste uge - lækkert ur.

Stor tillykke med dit nyeste ur - har du tal på hvad nr det er i rækken?
Svar
#27
Ja, Lars er tilbage for fuld tryk Icon_Up

Det er godt at se dig tilbage Per og jeg er meget enig i det med at man vender tilbage. Jeg er netop som dit eksempel og går for tiden kun med klassiske Rolex modeller.
Svar
#28
(17-08-2015, 12:32 PM)baun Skrev: Stor tillykke med dit nyeste ur - har du tal på hvad nr det er i rækken?

Tak Per Icon_Up. Det er mit 13. Rolex ur... Icon_e_biggrin1. Derudover en håndfuld Omega'er og et IWC  Icon_e_biggrin1 
__________________________
De bedste hilsner
Lars Slettegaard

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)