Donér lidt.....
Donér lidt til kræftforskning ved at sponserer mig til Gentleman's Run i september (et arrangement der finder sted i knap 400 byer verden over) så lover jeg at tage et lækkert ur på ;-)

Klik på linket for at læse mere og donere.

https://www.gentlemansride.com/rider/kimtad
Svar
Kom så drenge, jeg konkurrerer med en kollega om at få flest sponsorkroner ind og vi ligger tæt.

Evt. donationer går direkte til forskning i prostatakræft som rammer ufattelig mange mænd hele tiden og det behøver ikke at være store beløb - alt tæller :-)
Svar
(08-08-2015, 03:13 PM)KimT Skrev: Kom så drenge, jeg konkurrerer med en kollega om at få flest sponsorkroner ind og vi ligger tæt.

Evt. donationer går direkte til forskning i prostatakræft som rammer ufattelig mange mænd hele tiden og det behøver ikke at være store beløb - alt tæller :-)

Nu må i nærigpinde og andre ur-autister få et solid greb af den virtuelle muldvarp ! Pengene går jo ikke til Kim men til forskning af en lidelse vi (næsten) alle er potentielle ofrer for.
Hvis der er nogen som IKKE vil give alle de personlige oplysninger (som bruges for amerikansk skattefradrag) ved betalingen, kan i bare fylde den med vrøvleord - det gør jeg altid.
Og husk at mængden er ikke afgørende, kun det at man GIVER noget og vil være med...
Kim skal sponsoreres ! Han gjorde sit for at skabe en internet-sandkasse hvor vi kunne slås og pludre, nu må vi give lidt tilbage !

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Tak til Kim for engagement og deltagelse i Gentleman's Run - Håber på godt vejr og mange støtter.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Held og lykke!
JK
Svar
Så er der støttet :-) - man får vel en tur bagpå "cyklen"
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Tak for det gutter Icon_party

Henrik - det bliver sgu lidt svært med mindre jeg lige får fundet et sæde til to personer Icon_blink

İmage
Svar
Haha, jeg tør sgu nok heller ikke når det kommer til stykket - er mest sikker på 4 hjul

Men er nu glad for at have støttet et godt formål.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
(08-08-2015, 09:01 PM)HG Skrev:
Men er nu glad for at have støttet et godt formål.

Og jeg er glad for at i gider Icon_Up
Svar
så har du fået lidt ekstra..  Icon_smil god tur...
Mvh Hr.holm
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)