Mit nye Seiko SKZ327
Thumbs Up 
jeg har i et stykke tid kredset omkring et seiko ur. hovedsagligt det klassiske skx007.
endvidere fandt jeg en sælger som havde et Seiko "superior" skz327 der ikke var brugt.
Jeg er overrasket over uret, jeg syntes der er meget gods i, i forhold til at det ikke koster mere end det gør.
efter hvad jeg kan læse mig til skulle finish på uret være bedre end på skx007. men hvad ved jeg  Icon_smil
desværre syntes jeg at gummiremmen er.. tja. grim.

Passer aftermarket kæderne som fåes til skx007 til mit nye ur?
Hvad syntes i om uret?

billederne er grimme, men de er der  Icon_smil
İmage
İmage
İmage
Svar
Du skal kopiere IMG linket (ikke html linket) inde på Photobucket og indsætte det direkte i teksten herinde.
Svar
]İmage

]İmage

İmage
Svar
Stargate er et skønt ur, jeg har selv haft et på lænke.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
(28-07-2015, 04:32 PM)peterkaa Skrev: Stargate er et skønt ur, jeg har selv haft et på lænke.

Jeg er forbløffet over vægten. det virker meget robust. har du en ide om det er muligt at finde et sted at købe lænken? 
eller en oyster lænke som det er muligt at få til skx007

fik styr på billederne. Icon_party
Svar
Superfedt ur  Icon_party
Mvh Kim 
Svar
En lænke fra SKX--- modellerne passer ikke til uret. Du skal have fat i den originale til modellen. Skriv de 8 cifre fra bagkassen ned (dem med bindestreg imellem), og ring til Halse. Så kan han få lænken hjem til dig.

God fornøjelse med din nye klokke Icon_Up
De venligste hilsner, John
Svar
(28-07-2015, 05:01 PM)Cahan89 Skrev:
(28-07-2015, 04:32 PM)peterkaa Skrev: Stargate er et skønt ur, jeg har selv haft et på lænke.

Jeg er forbløffet over vægten. det virker meget robust. har du en ide om det er muligt at finde et sted at købe lænken? 
eller en oyster lænke som det er muligt at få til skx007

fik styr på billederne. Icon_party

Jeg tæskede løs på mit, det holdt fint :-)

Følg JoePetes råd ang. Lænke. Den originale er en oyster lignende.

Jeg havde dog altid mit på nato.
Svar
Er den så kvalitetsmæssigt i orden, lignende dem der kan købes fra diverse aftermarket handler?
Den lænke som sidder på skx modellen føltes ikke specielt tung/lækker. (syntes jeg)
omegafan
Svar
(29-07-2015, 09:42 AM)Cahan89 Skrev: Er den så kvalitetsmæssigt i orden, lignende dem der kan købes fra diverse aftermarket handler?
Den lænke som sidder på skx modellen føltes ikke specielt tung/lækker. (syntes jeg)

Den er væsentlig mere solid end den Jubile der fåes til skx.
Solide led, divers extension og end-links følger kassen helt tæt.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)