Lille ny til samlingen
Jeg har primært haft Omega på armen, men har noget tid ledt efter en daglig beater, der kan tåle lidt af hvert - selvfølgelig et dykkerur (og gerne i titanium).

Det er endelig lykkedes, og her er den nye til samlingen (må indrømme at det kriblede helt i fingrene da det ankom  det er ved at være et stykke tid siden jeg har udvidet samlingen ;)):

Tempest Commodore

Movement: Miyota 9015
Lens: Sapphire
Strap: Titanium bracelet
Water Res.: 500m
Dimensions: 45 x 49 mm
Thickness: 14.5 mm
Lug Width: 22 mm
Weight: 143g (brand’s measure)

Billeder af bæstet (det virker ikke når jeg forsøger at indsætte billeder via menuen - HJÆLP admin!)
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

/Kasper
İmage
Svar
Det er fedt! Tillykke med det :)

Hvor har du købt det om man må spørge? Er det via noget crowdfunding?
Svar
(14-07-2015, 07:27 PM)bergsorensen Skrev: Billeder af bæstet (det virker ikke når jeg forsøger at indsætte billeder via menuen - HJÆLP admin!)

Jeg har redigeret dit indlæg, så billederne vises korrekt. Når du hoster billederne på din egen side, skal den direkte http..... indsættes i IMG tags. Prøv evt. at gå ind i dit indlæg og se hvorledes det ser ud nu Icon_blink

Og selvfølgelig tillykke med uret Icon_Up  
Svar
I stål må den jo veje et halvt kilo!! :D tillykke med et voldsomt fedt ur :)

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Tillykke med det og flot bagkasse motiv Icon_Up

Et herligt robust ur.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Rigtig cool ur! Overvejede det selv da der var pre-order!

Sendt fra min HTC One S med Tapatalk
Svar
(14-07-2015, 09:45 PM)msh1 Skrev: Det er fedt! Tillykke med det :)

Hvor har du købt det om man må spørge? Er det via noget crowdfunding?

De første ure er vist rigtigt nok opstartet gn. kickstarter (bla. hans nye carbon ur).

Jeg har dog købt det direkte af ham gennem snak på WUS (kan også købes på tempestwatches.com men er vist nede pga. flytning).

Jeg havde dog ingen problemer med at købe direkte fra ham, betalt via paypal og havde uret efter 3 dage (sendt fra Hong Kong - han har været så rar at medsende en faktura på 190 USD såfremt den skulle blive snuppet i tolden - ikke noget jeg havde bedt om  Icon_lol )

vh Kasper

(14-07-2015, 10:40 PM)jacobzimmer Skrev: I stål må den jo veje et halvt kilo!! :D tillykke med et voldsomt fedt ur :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hans Viking model vejer vist 289 gram (cirka samme størrelse som commodoren.. gudskelov den er i Ti) :)
İmage
Svar
Hej Kasper, tillykke med et fedt ur! Det ser mega blæret ud med bl.a. lynettens greb, og så synes jeg det er et flot og simpelt skivelayout, og viserne passer perfekt til.

Sent from my iPad using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
fedt Ur tillykke med det Icon_flag
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)