Hvilket ur skal jeg vælge (max 3000 kr)
#21
Checkede lige - den engelske har dem til 348 pund, hvilket svarer til godt 3.600 + forsendelse !

Klik på dette link: http://www.amazon.co.uk/Seiko-Analogue-A...ko+sbdc001
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#22
(07-07-2015, 06:16 PM)Avantismo Skrev: Sumo er kanonfedt. 

Ikke særlig tit til salg brugt herhjemme. 

Kiggede i næsten et år før det rette kom til mig.

Her et skud af mit eget (ikke til salg)

İmage

Det er et super fedt ur, ja :)
Ved du, om dette ur er meget større end skx007?

(07-07-2015, 06:25 PM)pbr Skrev: Checkede lige - den engelske har dem til 348 pund, hvilket svarer til godt 3.600 + forsendelse !

Klik på dette link: http://www.amazon.co.uk/Seiko-Analogue-Automatic-SBDC001-Stainless/dp/B000R3JYB6/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1436286191&sr=8-1&keywords=seiko+sbdc001

Så bliver prisen næsten den samme som i Danmark, hvor jeg kan få uret til 4.100 kr? 
Måske jeg lige skulle vente til d. 1. med at købe uret, så jeg kan få SBDC001.

Ved du om SBDC001 er meget større end skx007?
Jeg har nemlig ikke et vildt stort/bredt håndled. 
Svar
#23
(07-07-2015, 06:25 PM)Manson Skrev: Ved du, om dette ur er meget større end skx007?

skx007 er 40mm i kassediameter mens Sumo er 45mm, så det er en del større. 

Men det ville jeg ikke lade mig skræmme af, hvis det var mig - Sumos kassedesign gør, at det ikke er noget problem. Men hvis du kan prøve et på armen før du køber, ville det selvfølgelig være optimalt  Icon_smil
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#24
(07-07-2015, 05:49 PM)stenstrupigen Skrev: Min leverandør har nu Sumo og Shogun på lager. HHV 2 og 3 stk.

Jeg har sendt en privat besked til dig :)
Svar
#25
Mit håndled er 18 cm.. Blot til info

Uret er ikke for stort imho.

Her er er billede mere

İmage
Mvh Kim 
Svar
#26
(07-07-2015, 06:28 PM)pbr Skrev:
(07-07-2015, 06:25 PM)Manson Skrev: Ved du, om dette ur er meget større end skx007?

skx007 er 40mm i kassediameter mens Sumo er 45mm, så det er en del større. 

Men det ville jeg ikke lade mig skræmme af, hvis det var mig - Sumos kassedesign gør, at det ikke er noget problem. Men hvis du kan prøve et på armen før du køber, ville det selvfølgelig være optimalt  Icon_smil

Ellers kan jeg sikkert nemt sælge uret, hvis jeg ikke føler uret passer til mit håndled :)
Altså, hvis uret er så populært blandt ur-kendere.
Svar
#27
For at du kan få en fornemmelse af størrelsen, har jeg lige prøvet at lægge mit Omega Seamaster 2254.50.00 op ved siden af mit Sumo.

Seamasteren er 41,5 mm i kassediameter (altså lige 1,5 mm større end skx007) mod Sumoens 45 mm.

Jeg holder helt klart med Avantissimo - uret vil ikke være for stort til dig, men du skal selvfølgelig selv bedømme det. Men du har ret - det burde rimeligt nemt kunne sælges igen uden det store tab, idet det som sagt er en populær model........ men det vil dog ikke være en optimal situation Icon_smil

İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#28
(07-07-2015, 06:31 PM)Avantismo Skrev: Mit håndled er 18 cm.. Blot til info

Uret er ikke for stort imho.

Her er er billede mere

İmage

Jeg har lige målt. Mit håndled er kun 17 cm.
Jeg frygter bare, det er uret der kommer med mig... Og ikke omvendt Icon_smil

(07-07-2015, 06:35 PM)pbr Skrev: For at du kan få en fornemmelse af størrelsen, har jeg lige prøvet at lægge mit Omega Seamaster 2254.50.00 op ved siden af mit Sumo.

Seamasteren er 41,5 mm i kassediameter (altså lige 1,5 mm større end skx007) mod Sumoens 45 mm.

Jeg holder helt klart med Avantissimo - uret vil ikke være for stort til dig, men du skal selvfølgelig selv bedømme det. Men du har ret - det burde rimeligt nemt kunne sælges igen uden det store tab, idet det som sagt er en populær model........ men det vil dog ikke være en optimal situation  Icon_smil

İmage

Jeg kan godt se at størrelses-forskellen er markant. Wauw! Icon_e_surprised
Som jeg skrev før, så er jeg bare bange for, at det er uret der kommer med mig... Icon_blink
Svar
#29
(07-07-2015, 06:40 PM)Manson Skrev: Jeg kan godt se at størrelses-forskellen er markant. Wauw!  Icon_e_surprised 
Som jeg skrev før, så er jeg bare bange for, at det er uret der kommer med mig...   Icon_blink


Prøv at giv en oplysning om, hvor du befinder dig henne i landet, så er der måske en chance for, at der er en urtosse i nærheden, som har et Sumo du kan prøve !

Uret er så fedt, at du ikke bør snyde dig selv for det, hvis du kan bære det. Som jeg før har sagt, så virker det meget mindre på armen, når det først kommer på.

Både Sumo og skx007 er gode ure og giver god kvalitet for pengene - Sumo´en giver bare imho i hvert fald dobbelt så meget finish og følelse af kvalitet !! 

Du får sgu lige en teaser mere .......... Sumo i solnedgangen  Icon_party


İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#30
(07-07-2015, 06:46 PM)pbr Skrev:
(07-07-2015, 06:40 PM)Manson Skrev: Jeg kan godt se at størrelses-forskellen er markant. Wauw!  Icon_e_surprised 
Som jeg skrev før, så er jeg bare bange for, at det er uret der kommer med mig...   Icon_blink


Prøv at giv en oplysning om, hvor du befinder dig henne i landet, så er der måske en chance for, at der er en urtosse i nærheden, som har et Sumo du kan prøve !

Uret er så fedt, at du ikke bør snyde dig selv for det, hvis du kan bære det. Som jeg før har sagt, så virker det meget mindre på armen, når det først kommer på.

Både Sumo og skx007 er gode ure og giver god kvalitet for pengene - Sumo´en giver bare imho i hvert fald dobbelt så meget finish og følelse af kvalitet !! 

Du får sgu lige en teaser mere .......... Sumo i solnedgangen  Icon_party


İmage

Uret er også lækkert i solnedgang! ;)
Jeg bor i Herning. Det ville selvfølgelig være optimalt at prøve uret, inden jeg eventuelt køber det.

En venlig sjæl har set min tråd herinde, og kan sælge uret til 3700 kr inkl forsendelse (nyt).
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)