Arbejdsur?
#21
Jeg dømmer ikke, synes bare det tit er upassende. Så jeg ville klart vælge noget som er lidt neutralt og ikke viser for meget. Men ak det er jo bare mig.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#22
(21-07-2015, 10:20 PM)KimT Skrev: Det betyder da intet for mig hvilket ur min bankmand har på og hvor dyrt det er? Måske han bare er en urnørd der har prioriteret et ur frem for andre ting, eller måske har han arvet det, eller måske..........

Jeg kunne da aldrig drømme om at dømme en person udelukkende pga. hans ur.

Kan godt se formuleringen ikke var heldig. Det var ment på her-kommer-jeg attituden. At jeg så kombinerede det med det mest kendte mærke, var mere for at understøtte attituden. Vi kender alle fordommene mod Rolex. Vi kender så også alle fordelene Icon_smil  

Og jeg ejer selv Rolex, så har bestemt intet mod mærket. Ejer også Swatch - hvilket faktisk var uret, der startede min interesse for ure. Og havde mit Swatch på hele dagen igår, efter udelukkende at have mit nye Nomos på i 2-3 uger.

Men at dømme andre, vil jeg også helst frasige mig. Men tror vi alle har mødt smart-i-en-fart personer og sælger-Helge. Jeg har ihvertfald, hvor jeg har tænkt, "slap nu af". Dermed ikke sagt, at jeg dømmer dem som personer - for jeg kender dem ikke personligt. Og hvis en person skal håndtere et par af mine (lånte) millioner danner jeg mig et andet indtryk end hvis det bare er sælgeren i eks. Silvan. Her 'køber' jeg også sælgeren og dennes troværdighed.

Igen; beklager formuleringen. Håber pointen blev forstået.

//Michael
Svar
#23
(21-07-2015, 10:13 PM)Black Seal Skrev: Hvem gider en bankmand som sidder og viser sit dyre ur. Ikke mig.........

Mit indlæg var ikke henvendt til dit indlæg Michael, men mere Torbens kommentar herover, idet jeg har det anderledes og det betyder intet for mig hvilket ur min bankmand har på. Det betyder noget at han er god til sit job og at vores kemi fungerer ;-)
Svar
#24
Royal Oak Chrono på lænke, i rosaguld naturligvis.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
#25
(21-07-2015, 10:48 PM)peterkaa Skrev: Royal Oak Chrono på lænke, i rosaguld naturligvis.

Jeg vil gætte på at der er flere der vil bemærke et swatch ur end den AP Icon_lol
Svar
#26
Det er som sagt et svært spørgsmål, men jeg tænker umiddelbart noget meget klassisk, og mit bud er Omega seamaster Aqua Terra, se linket:

http://www.urvaerket.dk/omega-seamaster-...63197.html

Du kan jo give din mening til kende om uret, og så kan vi evt. komme med andre bud.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)