VINTAGEURE.DK - NY SIDE & ANNONCE TILBUD
(03-07-2015, 12:12 PM)Stoffer Skrev: Det er blevet rigtigt godt!

Synes bare det er ærgeligt at der ikke er en fast pris for en annoncering. Helt fair at det koster penge - det koster at drive en hjemmeside, men hvorfor skal det koste mere at sælge et ur til 40K i forhold til et ur til 10K? 400 kr for et 40.000 kr ur er noget stramt efter min mening.

(03-07-2015, 12:19 PM)bjorn_e58 Skrev:
(03-07-2015, 11:57 AM)TioMalo Skrev: Jeg har ikke modtaget mail ang. tilbuddet

Og til jer, der har kommentarer om prisen, mon vi så ikke kan gå ud fra, at Thomas gør, hvad han gør, velovervejet?

/Bjørn.

Nemlig! Og jeg kan sige så meget at hvis det bliver en succes med juli & august tilbuddet kan det ske at det bliver permanent ;-)
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
(03-07-2015, 04:30 PM)phrede Skrev:
(03-07-2015, 12:12 PM)Stoffer Skrev: Det er blevet rigtigt godt!

Synes bare det er ærgeligt at der ikke er en fast pris for en annoncering. Helt fair at det koster penge - det koster at drive en hjemmeside, men hvorfor skal det koste mere at sælge et ur til 40K i forhold til et ur til 10K? 400 kr for et 40.000 kr ur er noget stramt efter min mening.

(03-07-2015, 12:19 PM)bjorn_e58 Skrev:
(03-07-2015, 11:57 AM)TioMalo Skrev: Jeg har ikke modtaget mail ang. tilbuddet

Og til jer, der har kommentarer om prisen, mon vi så ikke kan gå ud fra, at Thomas gør, hvad han gør, velovervejet?

/Bjørn.

Nemlig! Og jeg kan sige så meget at hvis det bliver en succes med juli & august tilbuddet kan det ske at det bliver permanent ;-)

der sker det at alle som har et ur i 10000-15000kr klassen og ville sælge omk 6-8000 bare ikke bruger dem 
Svar
Fin, fin opdatering og nye tiltag. Ærlig talt kan 125 kr. vel ikke siges at være meget, uanset om salgsprisen er 5, 10 eller 20 K kroner. Det handler om at henvende sig til det rette publikum.
JK
Svar
Jeg synes nu også det er for dyrt. Jeg har primært solgt Casio ure og det vil jo være 20 % af prisen. Så godt der stadig er alternativer.

Men måske man skal dele den op i en privat og forhandler del, så de private ikke drukner i de profesionelle.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Jeg kan slet slet ikke forstå at man skal ligge 125,- for en annonce på vintageure.dk
Hvorfor?
Svar
Det ser superfedt ud - stort thumbs up til Thomas, Phrede og Martin, der i mine øjne har bragt Urforum op til en ny standard, der nu med opdateringen af Vintageure.dk er fuldendt !! Icon_party

Dejligt, at vi igen har samlet vores urinteresse under "et tag" og at både KimT og de mange brugere af det gamle ItsTime også har holdt ved, så vi i fællesskab kan dyrke vores interesse, der jo uanset det hele drejer sig om ure, alligevel er mangfoldig og forskellig og er en kilde til evig inspiration til alle os, der holder af det klassiske "mande-smykke", der tilmed kan vise tiden !! Icon_e_biggrin1

Mht. annoncepriser, så vil jeg ikke kommentere, men blot nævne at det aldrig har været gratis at annoncere på Vintageure.dk og jeg mener at det er en naturligt måde, at financiere et site som dette til glæde for os allesammen. Jeg har i hvert fald personligt aldrig haft problemer med det - og der findes jo fortsat alternativer.
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(04-07-2015, 09:54 AM)Black Seal Skrev: Jeg synes nu også det er for dyrt. Jeg har primært solgt Casio ure og det vil jo være 20 % af prisen. Så godt der stadig er alternativer.

Er der stor interesse for ure til mellem 500 og 1000,- på Vintage ure ?
P.N.

Men måske man skal dele den op i en privat og forhandler del, så de private ikke drukner i de profesionelle.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvis et website skal administreres så det er gratis for brugerne er det ikke så mærkeligt at driftsomkostningerne må findes andre steder. Sammenlignet med annoncepriser i andre medier forekommer det at være utroligt billigt på Vintageure.dk
P.N.
Svar
Det begynder dælme at ligne noget, men det var også en tiltrængt opdatering. Med sammenlægningen og opdateringen af ur-siderne, er der nu ved at være (der mangler stadig lidt smårettelser) et super fundament/samlingspunkt for alle de danske urtosser i de kommende år. Det ser efter min mening lovende ud Icon_smil
Svar
godt vintageure er blevet opdateret. syntes 125 kr er en ok pris for en annonce....jeg har oprettet mit ur.. jeg havde ikke oprettet mit ur hvis det var 1% af urets pris... selvom der måske er mange besøgende...

tror der kommer flere annoncer ved de 125 kr end ved 1 % i oprettelse gebyr...

god lørdag..
Mvh Hr.holm
Svar
Jeg har en enkelt "klage", når det kommer til den nye annonceside.

Tidligere kunne man for private salgsannoncer se navnet på sælgeren og dermed se, om det var én man kendte og stolede på, før man kontaktede vedkommende.

Man kan stadig vælge at se alle af en sælgers salgsannoncer - denne funktion brugte jeg tidligere meget til at se, f.eks. Bo "Kongen"´s udbud eller f.eks. Martin Oddershede. Jeg nævner disse to som eksempel, idet disse annoncerer som private, men nu er denne funktion ikke længere til stede, idet jeg ikke kan se, når et ur er annonceret af disse .......... eller i øvrigt af andre.

Er denne ændring tilsigtet eller har man blot ikke tænkt over det ? I sidstnævnte tilfælde vil jeg gerne bede om at denne mulighed genindføres - og i øvrigt, så vil jeg mene, at det er "god stil", at en salgsannonce bærer sælgers navn også når sælger er en privatperson !
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)