SKX007 k2, J eller en tredje?
#11
Ser sku godt ud.
Min er på den originale gummirem , som er meget stiv. Synd da uret af den grund ikke får meget tid på armen.
Svar
#12
(06-07-2015, 08:45 AM)Smilla Skrev: Ser sku godt ud.
Min er på den originale gummirem , som er meget stiv. Synd da uret af den grund ikke får meget tid på armen.

Du skulle prøve at koge gummiremmen i vand; stil remmen i en stor tekop og hæl kogende vand på. La den simre 5 til 10 minutter og nyd efter afkøling (no joke).

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#13
(07-07-2015, 03:25 PM)TioMalo Skrev:
(06-07-2015, 08:45 AM)Smilla Skrev: Ser sku godt ud.
Min er på den originale gummirem , som er meget stiv. Synd da uret af den grund ikke får meget tid på armen.

Du skulle prøve at koge gummiremmen i vand; stil remmen i en stor tekop og hæl kogende vand på. La den simre 5 til 10 minutter og nyd efter afkøling (no joke).

Mvh. John


Det virker ............... jeg kan også anbefale det ! Det er ikke sådan, at remmen bliver silkeblød af det, men det tager bestemt noget af stivheden ud af den og den tager ikke skade af det !  Icon_smil
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#14
Det vil jeg prøve må igan med at afmontere remmen. Det går sku nok ikke at koge uret...
Svar
#15
Så fik jeg remmen af er vild spændt på at mærke effekten.İmageİmage
Til Højer er til at fordrive vente tiden med
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)