Panerai Luminor Officine - Ægte?
#1
Hej,


Efter oprydning i noget af min families gamle indbo er jeg faldet over dette ur som har ligget i en kasse i over 10 år. Mit spørgsmål er så, er uret ægte, og i såfald kan nogen fortælle mig hvor jeg kan læse noget mere om uret? Min fornemmelse siger mig at det er ægte, men er der en måde hvorpå jeg selv kan undersøge dette?

Alt hjælp modtages med kyshånd 

På forhånd mange tak.

]İmage

İmage
Svar
#2
Tag det ned til en urmager og få det verificeret. Var der boks eller andet med til det?
Svar
#3
Nu er jeg ikke urmager, men put det tilbage i skuffen, eller smid en lækker læderrem på og brug uret.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#4
(16-06-2015, 10:19 PM)samkar Skrev: Hej,


Efter oprydning i noget af min families gamle indbo er jeg faldet over dette ur som har ligget i en kasse i over 10 år. Mit spørgsmål er så, er uret ægte, og i såfald kan nogen fortælle mig hvor jeg kan læse noget mere om uret? Min fornemmelse siger mig at det er ægte, men er der en måde hvorpå jeg selv kan undersøge dette?

Alt hjælp modtages med kyshånd 

På forhånd mange tak.

Beklager, men det er et kopi ur (og endda et dårligt et) Som der er skrevet, så er kronebeskytteren forkert, "kronen" er for tynd, skiven er fejlfarvet og værst af alt er remmen. Ved godt at remmen kan være eftermonteret, men i dette tilfælde er jeg ikke i tvivl om at det er købt med den på.

Kamstrup
Svar
#5
Med mindre at der er tale om en prototype, hvilket man vist godt kan udelukke, så er kronebeskytteren i den grad ved siden af Icon_blink

Det kunne være sjovt at se et billede fra bagsiden...kunne du evt. smide et skud af bagpladen ?
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)