Rom, Rolex og regnen på afstand
#21
Lad os nu se nogle billeder af det ur!! Icon_cool
Svar
#22
Landede kl. 15:58 og kl. 16:55 sprang jeg ud som afrikansk diktator.... Næste skridt er at finde en lille stat som er billigt til salg ;-)
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#23
DAMMM, det er lækkert Icon_hjerte
Svar
#24
Det er bare en mega lækker guld klokke, det ser ud til at det var turen værd, kæmpe tillykke :up:
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#25
(21-05-2015, 06:39 PM)T.Hansen Skrev: Det er bare en mega lækker guld klokke, det ser ud til at det var turen værd, kæmpe tillykke :up:

Tak - er så fucking happy ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#26
Jeg var også solgt da jeg så den allerførste gang, hvilket var medens jeg boede i Californien. Det er bare et fedt ur!

Nå - jeg har jo dens næsten 25 år ældre broder at glæde mig over, så jeg kan med sindsro ønske dig held og lykke!

Og der var altså ikke nogen, der undrede sig over en masse € i kontanter?

/Bjørn.
Svar
#27
Det er der bestemt ikke noget at sige til og det er bare klasse Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#28
Kan godt indrømme nu at jeg havde så meget tillid til forhandleren at jeg overfører de 21.000eur inden jeg tog hjemmefra.... Crazy ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#29
I
(21-05-2015, 07:58 PM)AlexanderT Skrev: tillid til forhandleren .... Crazy ;-)

Nej, Alexander, tillid er ikke crazy. Det er tillid, der får vores verden til at hænge sammen, og det er tillid, der gør, at vores advokater og retssystem trods alt ikke har mere at lave, end de har. Og det er på sin vis paradoksal mangel på tillid fra systemet til dets borgere, at man ikke må have med end €10000 med over grænsen uden at deklarere det.

/Bjørn
Svar
#30
(21-05-2015, 08:43 PM)bjorn_e58 Skrev: I
(21-05-2015, 07:58 PM)AlexanderT Skrev: tillid til forhandleren .... Crazy ;-)

Nej, Alexander, tillid er ikke crazy. Det er tillid, der får vores verden til at hænge sammen, og det er tillid, der gør, at vores advokater og retssystem trods alt ikke har mere at lave, end de har. Og det er på sin vis paradoksal mangel på tillid fra systemet til dets borgere, at man ikke må have med end €10000 med over grænsen uden at deklarere det.

/Bjørn

Du har ret, men lidt grænseoverskridende meget tillid som dog viste sig velbegrundet ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)