Rom, Rolex og regnen på afstand
#1
Hejsa

Så kaster jeg mig ud et lille eventyr til Rom. Har booket fly og billetter sidst på ugen. Har fundet fint rolex 116718LN, nyt hos forhandler til rimelig pris. Ca. 70k under prisen ved Klarlund.

Er noget spændt på om jeg kommer hjem med ur og gode oplevelser eller bare det sidste ;-)

Wish me luck ;-)

/Alexander


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#2
Good luck....
Svar
#3
İmage
Svar
#4
Held og lykke med tur og ur Icon_party

Jeg må sikkert ha misforstået noget, når jeg får det indtryk at du kan sparre så meget ved at rejse lidt sydpå ??

Og hvis det er rigtigt, hvordan kan det så lade sig gøre ?????
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#5
Grey marked dealers der får uret til en god pris hos en AD der bare skal have uret ud af vagten. Meget normalt, især på helgulds modeller der normalt er lidt tunge at skubbe videre.
Svar
#6
Vedr besparelse er det noget greymarket noget, men det er der mange tråde om og forklaringer på. I mit tilfælde koster uret kr 224.400,- i dk minus 5% rabat 213.000,-
Prisen for nyt ved "grå" forhandler i Rom ligger omkring 155.000,- og således besparelse omkring 60k. De 70 var med vejl udsalgspris.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#7
Det lyder da nærmest som en win win.... og sikke et ur Icon_not
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#8
De eneste der ikke vinder på det er Rolex, da deres brand value bliver devalueret.
Svar
#9
Med en besparelse på ca. 60-70K så havde jeg også booket fly asap. :-)
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#10
Husk hvad der er sparet er tjent, også har du jo lige pludselig 60k til et nyt ur
If you ain't using it, you abusing it!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)