Hvordan slettes hele inboxen lettest?
Pludselig har jeg hele 26 sider med ulæste beskeder i min inbox  Icon_e_surprised Mange af beskederne ved jeg med sikkerhed, at jeg har både læst og slettet, så hvordan de er dukket op på det nye forum, er mig lidt af en gåde...  Icon_flov

Spørgsmålet er så:

Hvordan sletter jeg lettest hele inboxen?
De venligste hilsner, John
Svar
Jeg måtte slette alle 398 manuelt (en side af gangen) selvom at jeg har slettet dem en gang tidligere Icon_head
Svar
Måske det er fordi Martin har kørt sin backup ind igen, da der vist stadig er nogle der mangler sine gamle PB´er???
Svar
Jeg mangler alle mine gamle PB'er.......
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Jeg mangler mine gamle - til gengæld har jeg fået 5 nye som er flere år gamle, og som åbenbart er sendt til en anden Daniel?

Sent from my iPad using Tapatalk
Svar
(18-05-2015, 08:33 PM)Joepete Skrev: Pludselig har jeg hele 26 sider med ulæste beskeder i min inbox  Icon_e_surprised Mange af beskederne ved jeg med sikkerhed, at jeg har både læst og slettet, så hvordan de er dukket op på det nye forum, er mig lidt af en gåde...  Icon_flov

Spørgsmålet er så:

Hvordan sletter jeg lettest hele inboxen?

Jeg prøvede at sende en PB til dig i går for at sige tak for hjælpen. Den fik jeg i hovedet igen med besked om at din postbox er overfyldt. Men tak for hjælpen vedr. Grand Seiko.
P.N.
Svar
Selv tak, PN Icon_Up Jeg har nu fået renset lidt ud i inboxen... Icon_flov
De venligste hilsner, John
Svar
Jeg har over 800 ulæste mails og 7 læste. orker ikke at slette en side af gangen
Svar
Jeg vil lige opfordre til at skrive en PB til Martin (mnielse) hvis i har problemer - både med PB'er, men også andre ting.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)