Ny rem til mit Portuguese
#1
Hej

På min seneste tur til Paris kom jeg tilfældigvis forbi en butik som laver remme på bestilling. Egentlig var jeg på jagt efter et par fede Nato remme, men blev grebet af stemningen og muligheden for at få lavet en personlig rem. Efter at have kigget i en del kasser med diverse farver og forskellige typer af skind besluttede jeg mig for et gråt kalvskind til ydersiden og et blåt aligatorskin (mener jeg) til indersiden. Til sidst skulle der selvfølgelig vælges sytråd.

İmage

İmage

Så var det bare at vente 10 dage på at remmen ankom og ikke mindst at få tid til at få sat den på...

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Alt i alt er jeg heldigvis tilfreds med resultatet

mvh
Brian
Svar
#2
Ser virkelig lækkert ud.
Man skal ikke undervurdere hvad en lækker rem gør ved et ur man kender godt i forvejen.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
#3
Fed rem, og den skriger af kvalitet. Har selv lige fået lavet en på bestilling af @brauer, og det gør bare noget ved sådan et ur. Det er nærmest som at blive nyforelsket :D
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#4
Lækker rem Icon_Up Må man spørge hvad sådan en cirka ligger i?
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#5
Takker


Efter et par klassiske IWC remme syntes jeg at det var på tide med noget nyt og mere personligt.

Den har kosts €200 og dertil kommer fragt med DHL.

Du kan se mere på deres hjemmeside hvor man også kan bestille fra
www.abp-paris.com


mvh
Brian

PS: de snakker Engelsk Icon_blink
Svar
#6
Super flot rem! ABP laver lækre ting. http://www.abp-paris.com/watchbands_crea...id=7&cid=1
JK
Svar
#7
Fed rem den klæder virkelig uret, og ret sjov detalje med blå alligator til indersiden.
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#8
Møglækkert  Icon_party
Mvh Kim 
Svar
#9
Den er sku fed! Lækker grå farve :-)

-Sent using Rock, Paper and the occasional Scissors-
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)