Navn på underforum: "Good Guys/Bad Guys"
De seneste indlæg har fået mig til at tænke på om navnet på dette forum er særlig heldigt.
Det lægger op til at se verden unyanceret og hvid/sort, god/ond.

De fleste sager har jo netop mindst to sider.

Men hvis man skal kunne dømme nogen "Good", skal man jo så modsat kunne dømme andre (eller samme) "Bad", ellers giver dette forum vel ikke nogen mening?

En mere "blød" underforumoverskrift kunne være "Handelsoplevelser".

/
Kristen

Hvad er forøvrigt det modsatte af "konfliktsky"??
Svar
På Urdebatten.dk kaldte jeg det "Referencer" med underteksten "Referencer vedr. handels og serviceoplevelser" og "Good Guys/Bad Guys" er fra Urforum.dk. Om det skal ændres er op til de nye ejere Icon_smil
Svar
(12-05-2015, 06:00 PM)khbk Skrev: De seneste indlæg har fået mig til at tænke på om navnet på dette forum er særlig heldigt.
Det lægger op til at se verden unyanceret og hvid/sort, god/ond.

De fleste sager har jo netop mindst to sider.

Men hvis man skal kunne dømme nogen "Good", skal man jo så modsat kunne dømme andre (eller samme) "Bad", ellers giver dette forum vel ikke nogen mening?

En mere "blød" underforumoverskrift kunne være "Handelsoplevelser".

/
Kristen

Hvad er forøvrigt det modsatte af "konfliktsky"??
+1 Could not agree more.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Din quoting stil er lidt underlig Willy. Det gir virkelig meget unødvendigt fyld.
Svar
I know terrible Icon_lol Icon_lol Icon_lol
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
(12-05-2015, 06:00 PM)khbk Skrev: Hvad er forøvrigt det modsatte af "konfliktsky"??

Det må være handlekraftig Icon_smil
Svar
(15-05-2015, 06:43 PM)P.N. Skrev:
(12-05-2015, 06:00 PM)khbk Skrev: Hvad er forøvrigt det modsatte af "konfliktsky"??

Det må være handlekraftig Icon_smil
Now does it have to be one word?konfliktsøgende
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: