MC sæsonen
#51
Frisk på MC/ur træf  Icon_cool
Cool Bike Kim tillykke herfra  Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#52
(26-05-2015, 07:22 PM)KimT Skrev: Jeg valgte (til min egen overraskelse) at skille mig af med mit blåskivede 15400 Icon_e_surprised  Jeg ved ikke rigtig hvad der gik af mig, da det var det ur jeg egentlig havde forestillet mig aldrig at skulle sælge. Men da vejret blev godt (læs: en motorcykel trak i mig) og jeg samtidig følte jeg trængte til en lille pause fra ure virkede det som en fin løsning. At jeg nok fortryder til efteråret lever jeg med - livet er for godt til ikke at gøre det man har lyst til indenfor ens egne økonomiske og moralske rammer Icon_blink  Icon_lol

Wow, det havde jeg ikke lige regnet med, troede også der skulle gå mange år inden du skilte dig af med det ur... Men når det så er sagt, så kan jeg godt følge dig... Købte selv MC sidste sommer, og de penge der blev brugt der var egentlig øremærket til ure. Men blev enig med mig selv om at 3 ure var alt rigeligt til mig, og næste horologiske skridt for mig er så højt at jeg ikke kan se det “fornuftige” i det... Så er det jo meget mere fornuftigt med en motorcykel  Icon_lol
Svar
#53
Vedr. ur/MC GTG, så er der jo "træf" ved Karoline ved den gamle Lillebæltbro nogle søndage! Det er jo ret centralt (-skrev ham fra Fyn)


Sent from my iPhone using Tapatalk
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings


Svar
#54
Så kom min hustru også på to hjul i form af en gammel Suzuki fra 1980.

İmage
Svar
#55
Mega fed Kim ? I er da gået helt amok i "gamle cykler"
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#56
Det ser sjovt ud det AP Diver der :-)
Svar
#57
(11-06-2015, 08:49 PM)KimT Skrev: Så kom min hustru også på to hjul i form af en gammel Suzuki fra 1980.

İmage


Hr og Fru Bjergkøbing Grand Prix! 

Skønt!
Svar
#58
Lige præcis :-)

İmage
Svar
#59
Honda VFR. Jeg har haft 4 i træk. Jeg har også kørt BMW.

Skøn sommer

Jens
Rolex Cosmograph Daytona, rolesor
Omega Speedmaster, Racing
Omega Quatz Seamaster multifunction (g/s)
IWC Ocean 2000
IWC guld lommeur (arv)
Breitling Chrono Jetstream
Breitling Navitimer World (blå)
L&V guld lommeur (arv)
Patek Phillip Nautilus (g/s)


Svar
#60
Jeg har lige været ude en tur på min fars BMW r1100rs. Der er altså dejlig bund i sådan en boxer:):)
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)