Mit første IWC
#1
Hej alle

Så lykkedes det mig at finde et 3548-05 i god stand. Jeg har været på udkig efter dette i nogle måneder og er meget glad for at have fundet det nu. Uret er fra 2006 og er oprindelig købt hos Hvelplund. Udover lænken, så fik jeg også en også en original gummirem med i handlen - den har jeg også prøvet en enkelt gang og den er også meget behagelig og passer fortrinlig til uret  Icon_smil Den lækre lænke er et lille mesterværk i sig selv Icon_Up Uret er efter min mening et af IWCs smukkeste ure Icon_hjerte
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Når jeg har haft uret lidt længere skal jeg nok vende tilbage med lidt med dybdegående tilbagemelding omkring hvad jeg syntes om det - men første indtryk er rigtig godt, nok et af de mest behagelige ure at bære (af de ure som jeg har prøvet).

Jeg ønsker jer alle en fantastisk weekend  Icon_smil
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#2
Flot ur! Tillykke med det.


Sent from my iPad using Tapatalk
Svar
#3
Great watch,i have owned several of them.So well made,and beautiful to look at.I think they are probably the best dive watches ever made.Consider the Rolex sea dweller was only water proof 1200 M,with the use of a helium valve.This IWC can go to 2000M without the use of a Helium valve.It is a technical master piece,from the time that IWC made some of the greatest watches ever seen.And the quality of the caliber finishing in these models is not what you get from IWC today. Congratulations Icon_smil
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#4
Heart 
Flot dykkerur... den indvendige bezel er en cool detalje!
Svar
#5
(02-05-2015, 07:46 AM)willy Skrev: Great watch,i have owned several of them.So well made,and beautiful to look at.I think they are probably the best dive watches ever made.Consider the Rolex sea dweller was only water proof 1200 M,with the use of a helium valve.This IWC can go to 2000M without the use of a Helium valve.It is a technical master piece,from the time that IWC made some of the greatest watches ever seen.And the quality of the caliber finishing in these models is not what you get from IWC today. Congratulations Icon_smil
Mange tak Icon_smil Jeg kan dog læse mig til at denne model "kun" kan gå ned til 1000m - men det er heldigvis nok til mit hverdagsbehov Icon_blink
Ved du hvilken kaliber der sidder i dette ur? Jeg kan ikke helt finde ud af om det er 30110?

(02-05-2015, 07:36 AM)Daniel Skrev: Flot ur! Tillykke med det.


Sent from my iPad using Tapatalk
Mange tak Icon_Up

(02-05-2015, 08:08 AM)Dahl Skrev: Flot dykkerur... den indvendige bezel er en cool detalje!
Jep, det er en super lækker detalje Icon_diver
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#6
Tillykke med det fine ur ! Godt det lykkedes at finde den rette kombination og stand.

Det skal selvfølge indføres i vores medlemsurliste, men jeg har ikke de nødvendige rettigheder til det i øjeblikket. Det håber jeg at få, for listen er jo sjov og enestående.
JK
Svar
#7
Mange tak JK Icon_smil 

Er der nogen der ved hvilken cal. der ligger i dette ref. 3548-05 fra 2006? Jeg har ikke rigtig kunnet finde ud af det...

Uret blev "udfordret" med vandsprøjt fra en lille kano-tur i det Jydske i dag Icon_blink
İmage
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#8
(02-05-2015, 12:20 PM)BadHamster Skrev: Mange tak JK Icon_smil 

Er der nogen der ved hvilken cal. der ligger i dette ref. 3548-05 fra 2006? Jeg har ikke rigtig kunnet finde ud af det...

Uret blev "udfordret" med vandsprøjt fra en lille kano-tur i det Jydske i dag Icon_blink
İmage
Take a look at this,it is basicly the same watch.http://forums.timezone.com/index.php?t=t...2875&rid=0
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#9
Tak Willy, så var min formodning ikke helt forkert mht. cal. 30110 :-)
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#10
Det er helt rigtigt med cal. 30110, som er en IWC modificeret ETA 2892-A2. Og det er IKKE noget at være ked af!
JK
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)