IWC Aquatimer ref. 812
#1
Er det nogen herinde, der købte den fine, sjældne AT 812 hos Lauritz i aften? Den gik for 42.000 kr. og selv plus salær på 20%, forekommer det ganske fornuftigt. Tillykke til køberen under alle omstændigheder!
JK

İmage
Foto: lauritz.com
Svar
#2
(29-04-2015, 07:50 PM)jk Skrev: Er det nogen herinde, der købte den fine, sjældne AT 812 hos Lauritz i aften? Den gik for 42.000 kr. og selv plus salær på 20%, forekommer det ganske fornuftigt. Tillykke til køberen under alle omstændigheder!
JK

İmage
Foto: lauritz.com

Det er ikke mig men jeg ville gerne havde snuppet det til vurderingspris Icon_lol

Det viser bare, at Lauritz ikke nødvendigvis er det bedste, at vurdere specielle ting.
Gemmer annoncen, som endnu et eksempel på deres vurderingsevne Icon_sign
Svar
#3
Nogen der kan linke til annoncen?
Svar
#4
http://www.lauritz.com/da/auktion/iwc-aq.../i3814321/
Håber, at det kan ses Icon_head
Svar
#5
Tak for det. Og det var dog en sølle vurdering ..
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#6
(30-04-2015, 01:02 PM)jacobzimmer Skrev: Tak for det. Og det var dog en sølle vurdering ..
Mildt sagt Icon_smil
Svar
#7
(30-04-2015, 01:06 PM)dwndler Skrev:
(30-04-2015, 01:02 PM)jacobzimmer Skrev: Tak for det. Og det var dog en sølle vurdering ..
Mildt sagt Icon_smil
Only a complete watch idiot,could put that kind of value on that watch.It defies believe,that they can be that stupid.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#8
8000,- !?!?
Gad vide hvad hammerslaget havde været hos for eksempel B&R auktioner på samme ur..
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
#9
Det er tydeligt, at sælger ikke har haft nogen anelse om, hvad det var for et ur, han/hun solgte.
Jeg er ikke sikker på, at hammerslaget hos B&R ville have været så meget større. Vurderingsprisen har ikke noget med det at gøre.
Med al respekt for urmarkedet i Aalborg, så er det nok ikke lige den lokalitet, jeg ville vælge til at sælge dette ur. Markedet i Danmark er generelt ikke stort for vintage IWC, så med den slags ure skal man nok udenlands.
JK
Svar
#10
Præcis derfor jeg tænker at BR, eller lignende, havde været en bedre løsning. Større reach, mere realistisk vurdering.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)