Hvordan har i det, med det nye urforum
(28-04-2015, 12:46 PM)gmt-geek Skrev: Udover det så finder jeg heller ikke mulighed for at slette et indlæg man har lavet i en tråd?
 - men det har man måske aldrig kunnet på hverken det ene eller det andet forum?

Vh. Jon
Man kunne ikke slette indlæg på Urdebatten, da det hurtigt ville kunne give nogle meget usammenhængende tråde ;-)
Svar
(28-04-2015, 01:07 PM)KimT Skrev:
(28-04-2015, 12:53 PM)Thor86 Skrev: Jeg håber dog på en løsning på det med de nyeste indlæg, samt citeringer.
Begge ting står på "to do" listen ;-)

Det lyder godt.

Jeg er glad for det ikke er en enten-eller løsning.
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
Svar
(28-04-2015, 09:32 AM)longbear Skrev:
maclerche Skrev: ...men funktionen "læs nye indlæg" som var på det/de gamle forum mener jeg er ret uundværlig.
Den gav et hurtigt overblik over nye indlæg i alle tråde siden sidste besøg....

Er det ikke præcis hvad "vis nye svar" gør?
İmage

Nej det er det ikke, den viser seneste indlæg inden for en vis tid, sådan oplever jeg det…. I det gamle forum var "vis nye indlæg" listet og det var alle indlæg siden sidste besøg… det var meget nemmere!
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
(27-04-2015, 06:57 PM)mnielse Skrev:
(27-04-2015, 06:48 PM)Claus Tukjær Skrev: Martin, vil du ligge mine konti sammen, Claus Tukjær - CT-Watches.dk - Tukjær ? Brugernavnet skal være Claus Tukjær.

Done. 

Tak Martin. Desværre er alle mine gamle indlæg, under Tukjær, ikke kommet med.
Svar
(28-04-2015, 04:41 PM)maclerche Skrev: Nej det er det ikke, den viser seneste indlæg inden for en vis tid, sådan oplever jeg det…. I det gamle forum var "vis nye indlæg" listet og det var alle indlæg siden sidste besøg… det var meget nemmere!

Hos mig fungerer det præcis som du beskriver - den "en vis tid" du nævner er i mit tilfælde siden sidste besøg (så vidt jeg kan se)! Har du checket at du har sat tidszonen korrekt inde i instillinger? En sådan funktion er nok afhængig af et cookie-timestamp så tidszone og cookies adgang er vigtig.

/L
Svar
Savner et sted at kunne sælge ure og det var nemmer at sætte billeder ind
Svar
Der var heller ikke annoncer med ure på forummet før og det gamle ItsTime.dk hvor man kunne oprette annoncer bliver erstattet af en ny Vintageure.dk (hovedside) i en nær fremtid hvor man også kan oprette annoncer.

Og mht. det at indsætte billeder, så er det fuldstændig det samme som på det gamle forum. Intet er ændret der.
Svar
(28-04-2015, 08:26 PM)longbear Skrev:
(28-04-2015, 04:41 PM)maclerche Skrev: Nej det er det ikke, den viser seneste indlæg inden for en vis tid, sådan oplever jeg det…. I det gamle forum var "vis nye indlæg" listet og det var alle indlæg siden sidste besøg… det var meget nemmere!

Hos mig fungerer det præcis som du beskriver - den "en vis tid" du nævner er i mit tilfælde siden sidste besøg (så vidt jeg kan se)! Har du checket at du har sat tidszonen korrekt inde i instillinger? En sådan funktion er nok afhængig af et cookie-timestamp så tidszone og cookies adgang er vigtig.

/L

Jeg har sat tidszone for alle, men det er ikke nogen tosset ide lige at tjekke!
Svar
(28-04-2015, 08:26 PM)longbear Skrev: Hos mig fungerer det præcis som du beskriver - den "en vis tid" du nævner er i mit tilfælde siden sidste besøg (så vidt jeg kan se)! Har du checket at du har sat tidszonen korrekt inde i instillinger? En sådan funktion er nok afhængig af et cookie-timestamp så tidszone og cookies adgang er vigtig.

/L

Derkommer en liste med nye indlæg, hvis jeg går dem alle igennem og derefter går til "roden" af forum så er der stadig en masse indlæg som er ulæst, så nej virker ikke som på det gamle forum… Tidszonen står korrekt!
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
(28-04-2015, 07:22 PM)Claus Tukjær Skrev:
(27-04-2015, 06:57 PM)mnielse Skrev:
(27-04-2015, 06:48 PM)Claus Tukjær Skrev: Martin, vil du ligge mine konti sammen, Claus Tukjær - CT-Watches.dk - Tukjær ? Brugernavnet skal være Claus Tukjær.

Done. 

Tak Martin. Desværre er alle mine gamle indlæg, under Tukjær, ikke kommet med.

Det vat Claus tukjær Tukjaer og ct-watches og de er lagt sammen. Har checket urforum og urdebatten db'er og der er desværre ikke flere indlæg end dem der er samlet.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)